päriseekö? päriseekö?
Midäs däällä laminoidaan? :3 Midäs däällä laminoidaan? :3
Kuulet nyt naurua päässäsi Kuulet nyt naurua päässäsi
gaybs ja gayway pelaamassa kiekkoa gaybs ja gayway pelaamassa kiekkoa
Sielunsiskot Sielunsiskot
Raivo Helminen Raivo Helminen
hyvä trikki hyvä trikki
Yespustaja Yespustaja
sumua sumua
hyvä koira :3# hyvä koira :3#
Hämähäkkiapina asento Hämähäkkiapina asento
Työpaikkahuumoria: mesikämmen? Työpaikkahuumoria: mesikämmen?
Seppo Seppo
Lumenylikurkkaajat Lumenylikurkkaajat
:> :>
nurmenkorjuuaika nurmenkorjuuaika
hyvää maanantaita hyvää maanantaita
CyberpunkLuolasto - Cutenap CyberpunkLuolasto - Cutenap
uudet kaverukset :3 uudet kaverukset :3
ruokakuponki ruokakuponki
treenit on tehty :3 treenit on tehty :3
Kaverit hakee apua Kaverit hakee apua
Unelmien mies Unelmien mies
Mewoscalator Mewoscalator
 346 näyttökertaa, 10 viestiä, 6.15 MB, 1 tiedosto, 10.03.2026 20:44:48
[ + 0 | ]

Miltä humehet tuntuu ?


elokuva

(138)  · 

trailer

(15)  · 

lsd

(19)  · 

mömmöjä

 · 

työttömiä

 · 

enter the void

 · 

dmt

 · 

trippi

(14)  · 

kela maksaa

10.03.2026 20:48:03 | 20:54:37
#741727 [+-] Piilota Suosittele

@setämies
@valupertti
@thisisrape69
@kenway
@antimateria
ja muut homot

Tässä siis se leffa josta puhuin, jos olette nähneet nistileffan "unelmieni sielunmessu" (Requiem for a Dream
) niin tää on hyvin samantyylinen. Tää ei oo mitään kullityttöleffa van oikeesti aika rankka. Sellanen varoituksen sana, että elokuvassa sit näytetään abortoitu sikiö ja kaikkea tällästä visuaalisesti disturbing materiaaleja. Toi on aika deep shit leffa.

Ja tosiaan, kai se tollasta on ku vetää mömmöjä, vai mitäs asiantuntijat sanoo ?

10.03.2026 21:20:43
#741745 [+-] Piilota Suosittele

>>741736
Mjoo, se reindeerspotting oli taas liian pitkä, toisti samaa paskaa kokoajan. Katoin sen mut hain kyl lisää kaljaa odottaen et tää ois ohi. Jos se elokuva ois ollu puolet lyhyempi, sit se ois ollu ok

10.03.2026 22:26:49
#741779 [+4] Piilota Suosittele

>>741727 tää oli ihmiskunnan paskin versio siitä "miltä huumeet tuntuu" jonka on kuvannu ne jotka ei tiedä asiasta mitään ja kohderyhmä on ne jotka ei tiedä asiasta mitään

minkä vitun takia sä haaskaat kenenkään aikaa tälläseen hevonpaskaan?

[ 10 viestiä | ]