Alluha akhhbaar Alluha akhhbaar
juuh elikkäs aamupala juuh elikkäs aamupala
Narkki narkkaa :3 Narkki narkkaa :3
Dippausta Dippausta
chief pontiac chief pontiac
MOI SINÄ :D JUURI SINÄ :DD MOI SINÄ :D JUURI SINÄ :DD
Börh Börh
Voroneekeri Voroneekeri
Jackass Jackass
Sitä hyvää keittoa Sitä hyvää keittoa
perunalaatikkoraivo22 perunalaatikkoraivo22
Nuoria hoitajia Nuoria hoitajia
Katapultin herra Katapultin herra
Anteron pyynnöstä Anteron pyynnöstä
Doom Doom
Rasittava Rasittava
Tasan 6 kilonen hauki ja vähän pienempi Tasan 6 kilonen hauki ja vähän pienempi
Hohhoijakkaa :3 Hohhoijakkaa :3
EL CHUPACABRA EL CHUPACABRA
Ripuls Ripuls
Liisa jaakonsaari meni trolliin Liisa jaakonsaari meni trolliin
Jep...jep..jep Jep...jep..jep
Äitin oma vauveli :3 Äitin oma vauveli :3
Elämäni exät Elämäni exät
 332 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto, 04.02.2026 12:55:01
[ + 1 | ]

uwu<3

[85922] [HAPGuoFXoAAAZi0.jpg] [0.21 MB] [1280x800] [] []
HAPGuoFXoAAAZi0.jpg

05.02.2026 04:04:42
#736618 [+1] Piilota Suosittele

Vaikka japsit vähä outoja onkin niin heillä on vielä tervettä rasismia vielä jonkun verran kun aikalailla puhdas maa neekereistä.

[ 2 viestiä | ]