Demarit on demareita koska ne ymmärtää rahan päälle Demarit on demareita koska ne ymmärtää rahan päälle
Studio Julmahuvi - Roudasta Rospuuttoon Studio Julmahuvi - Roudasta Rospuuttoon
Olo on vahvasti tämä nyt Olo on vahvasti tämä nyt
Tell Me Why Tell Me Why
Comfortable? Comfortable?
pohdittavaa pohdittavaa
ihana nainen ihana nainen
tissit tissit
Yle 🤦🏿‍♂️ Yle 🤦🏿‍♂️
Hissi käy ylhäällä Hissi käy ylhäällä
Krapulaan voi kuolla Krapulaan voi kuolla
Hauska foliohattumedia Hauska foliohattumedia
True nudist True nudist
Onnea Ruotsi, saitte mussukan takaisin! Onnea Ruotsi, saitte mussukan takaisin!
Talvistaja Talvistaja
Terrorismi 2020 Terrorismi 2020
Pitbull ja ylähuuli Pitbull ja ylähuuli
edullinen laajennus edullinen laajennus
no vaccines no vaccines
Karjala Karjala
Intti paka Intti paka
syö niin kasvat syö niin kasvat
no coloona no coloona
jaksaa jaksaa jaksaa jaksaa
 1 167 näyttökertaa, 13 viestiä, 17.59 MB, 1 tiedosto, 06.04.2018 17:19:22
[ + 8 - | ]

Karaokea vähän kännissä

[10293] [karaoke.mp4] [17.59 MB] [256x480] [] []

karaoke

(14)  · 

jäbä

(9)  · 

jungle

 · 

viidakko

(11)  · 

älämölö

(6)  · 

melu

 · 

meluta

 · 

laulu

(97)  · 

laulaa

(15)
06.04.2018 19:26:05
#44897 [+-] Piilota Suosittele

>>44886
Biisejä joita en halua kuulla enää koskaan: Viidestoista yö, Welcome to the Jungle, Nothing else matters, Stairway to heaven, Pohjois-Karjala sekä Aikuinen_vitun_nainen.
Mietin myös onko joku laki ettei muita kuin noita saa kuunnella kännissä jos on yli 40v.

07.04.2018 03:26:29
#45049 [+-] Piilota Suosittele

>>44992
Lukuunottamatta tota listani viimestä noi kaikki olis ihan kuunneltavia ainakin välillä ellei ne olis ne yleisimmät välineet korvaraiskauksen yhteydessä.

[ 13 viestiä | ]