Tissit Tissit
lidlin halvin kasler parsa muut homoja lidlin halvin kasler parsa muut homoja
Hyvää Naistenpäivää 2025 Hyvää Naistenpäivää 2025
Smurffiina Smurffiina
valupertti menossa töihin valupertti menossa töihin
tuninkia tuninkia
läskiperse läskiperse
wtf wtf
miekkailua miekkailua
Auton ja suun hoitoa Auton ja suun hoitoa
Ootas hetki Ootas hetki
syyria2 syyria2
kunno trampoliini kunno trampoliini
Tissi Tissi
ota banaania ota banaania
iltapesulla iltapesulla
frank frank
ruoki sitä ruoki sitä
ylläri ylläri
apina apina
espanjalaisen kahvilayrittäjän uusi paita espanjalaisen kahvilayrittäjän uusi paita
uusi opettaja uusi opettaja
matujen maa matujen maa
tosta mahtuu tosta mahtuu
 479 näyttökertaa, 10 viestiä, 5.21 MB, 1 tiedosto, 06.12.2025 01:48:58
[ + 0 | ]

otetaan huiput

[84960] [42fa338624435454.mp4] [5.21 MB] [272x480] [33.56s] [] []

auto

(729)  · 

audi

(14)  · 

kolari

(164)
07.12.2025 03:51:58
#730382 [+-] Piilota Suosittele

>>730355 1990 190 w201 1.8 bensa ei kyllä mennyt tasamaalla, kuin just 145kmh mittariin.
1994 w202 c280 meni omaan mittariin 260kmh aikoinaan. Tuntui, että olis ollut viellä vähän
menohaluja, mutta rupesi risteys lähestymään.

2004 w203 270cdi otti ainakin 220kmh. Huippuja ei tullut kokeiltua, mutta
perstuntumalta vaikutti, että oltiin jo lähellä maksimia muutenkin.

Tuon jälkeen en ole uudemmista autoista enää huippuja ottanut ja
ehkä vähän järkikin kasvanut iän myötä, että se nyt on vain helevetin
typerää ajaa näillä teillä tuollaisia vauhteja.

Nykyään arvostaa enemmän maavaraa ja vetävien akselien määrää.

08.12.2025 04:32:13 | 04:32:30
#730584 [+-] Piilota Suosittele

Mä en tiedä kuvasko se ite, mutta jos tollai tekee ni ehkä kannattais keskittyä siihen ajoon saatana, toivottavasti kuoli molemmat tai edes kuski jos oli kuvaaja 😤

09.12.2025 17:23:14
#730710 [+-] Piilota Suosittele

>>730584 Tuosta kameran poukkoilusta lopussa päättelis, että kapine
ainakin lensi autosta pihalle.
Enkä kyllä usko, että jätkäkään tuosta hengissä selvis.
Toista satasta vauhtia ja auto lähti tekemään kuperkeikkaa tuollaisen puuston välissä...

[ 10 viestiä | ]