Shitfielf Shitfielf
Tissit Tissit
Siivoushommia Siivoushommia
mal malloy mal malloy
hieno moottoripyörä hieno moottoripyörä
Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke
tyhjennä nesteesi tänne tyhjennä nesteesi tänne
samaa paskaa samaa paskaa
hyvin sammutettu hyvin sammutettu
disney disney
val malloy val malloy
Äwäläbälälänäänä mohulu! Äwäläbälälänäänä mohulu!
Chip chipi chapa chapa dubi dubi daba daba Chip chipi chapa chapa dubi dubi daba daba
Ricky Ricky
minne mun vuodet katoo minne mun vuodet katoo
temusta parhaat joululahjat temusta parhaat joululahjat
rekkapena raivoissaan rekkapena raivoissaan
joulu ja välipäivät joulu ja välipäivät
rabsuja rabsuja
Siitäpä asuntokaupoille Siitäpä asuntokaupoille
catanormal activity catanormal activity
joulukuusen koristelua joulukuusen koristelua
Ostin itelle joululahjaksi z150 ja ääni on ok hyvä Ostin itelle joululahjaksi z150 ja ääni on ok hyvä
Wendy's Suomeen Wendy's Suomeen
 350 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.33 MB, 1 tiedosto, 05.12.2025 16:01:11
[ + 1 | ]

ei osteta atk ensvuonnakaan

[84932] [128ff8c8caddcadd.png] [0.33 MB] [406x719] [] []
128ff8c8caddcadd.png

atk

(34)  · 

ram

(12)  · 

hinnat

 · 

nousee

06.12.2025 05:52:01
#730115 [+-] Piilota Suosittele

Mitä sitten? Pelitalot pukkaa edelleen yhä enemmän ADHD pelejä, vaikka pelaajat on yhä enemmän ja enemmän autisteja, johan sen näkee uusimmassa Black Opsissakin.

Ykkönen oli autisteille paras versio, koska siinä pystyi tarkka-ampuja tai sissi vielä maastoutumaan pusikoihoin, niin pärinäjonnet ei voineet esittää ramboja ja saada sillä vitullisia score streakeja, vaan hyvän paikan löytänyt ja sopivasti miinoittanut röllipeikko pystyi vetämään samat mitä rambokin. Nythän hahmot suunnilleen loistaa, jotta ADHD-veeti jaksaisi keskittyä.

Puhun siis verkkomoninpeliversioista. No OK, BO1:ssä oli myös paras tarina.

14.12.2025 20:01:00
#731179 [+-] Piilota Suosittele

Itse pelaan niin vanhoja pelejä, että GTX 1080 riittäisi minulle varmasti hyvin. Nykyisessä koneessani on RTX 4060, joka on melkeinpä overkill suhteessa useimpiin pelaamiini peleihin.

[ 2 viestiä | ]