good food but ripuli good food but ripuli
epsania epsania
kerrostalon suosikki kerrostalon suosikki
Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla
Teki aamupalaa Teki aamupalaa
läpileikkaus helsingin kaupungin vuokrataloihin läpileikkaus helsingin kaupungin vuokrataloihin
Aika kädetön ja jalaton tapaus Aika kädetön ja jalaton tapaus
mä tuun kellottaan sua mä tuun kellottaan sua
koodausniksi koodausniksi
ossi :D ossi :D
Hei isä? Hei isä?
läski Perse läski Perse
Tervetuloa Tervetuloa
Klassikko Klassikko
Sekaisin Sekaisin
pannarin paistoa pannarin paistoa
Ihana Tiina Ihana Tiina
BUM REVENGE BUM REVENGE
pikku remppaa pikku remppaa
Tissit Tissit
Funkallica Funkallica
Titanic venäläisellä budjetilla Titanic venäläisellä budjetilla
POIKANI POIKANI
nih nih
 476 näyttökertaa, 14 viestiä, 5.94 MB, 1 tiedosto, 01.11.2025 16:31:12
[ + 0 | ]

Son moro


tekoäly

(175)  · 

tuomiopäivä

(6)
01.11.2025 16:35:29
#724845 [+1] Piilota Suosittele

Niin piti tulla myös maailmanloppu kun tuli vuos 2000 ja tietokoneiden piti seota ja ottaa ylivalta ja kaikki kuolla. Tähänkin mennessä tekoälyä ei ole käytetty kuin kullien piirtämiseen niin tosi hieno maailmanloppu tulee joo

02.11.2025 10:44:35
#724897 [+-] Piilota Suosittele

>>724870
Mä vähän luulen, että ainoa tapa miten tekoäly tulee tappamaan ihmisiä on jonkun ohjuksen tekoälyohjelma joka tunnistaa kohteita ja täten parantaa sen iskukykyä. Itsestään ne raketit eivät lähde vaan ihminen ne tulee aina ampumaan ja korkeintaan tekoäly tekee loput

02.11.2025 19:17:22
#725042 [+-] Piilota Suosittele

>>724915
>>724984

Habsukkaisemme on vanha venemoottorin takatuuppari, eli Freddy merkkinen vispilä. Kyllä mä muistan sen ku se ekan kerran tuli (ja tuli moneen kertaan vielä) mun motellin huoneessa suihkusta ja pyöritteli helikopterilla kohti ja hoki "SUR SUR SUR, TÄÄLTÄ TULEE TAIKALELU!!". Pisti naurattaan sen verran kovasti, että annoin Sibeliuksen verran alennusta :D

02.11.2025 20:22:13
#725069 [+-] Piilota Suosittele

>>724991
sä niitä neekerin kyrpiä piirrät


>>725042
sä niitä neekerin kyrpiä piirrät

Nii mut ne on sillai heterosti, no okei ne on homosti mutta en piirrä näyttävää homoutta. Piirrettyä soft-pornoa ja joskus vain pusuja.

[ 14 viestiä | ]