ne näkkee miut relaxoimassa, ne vihhoo ne näkkee miut relaxoimassa, ne vihhoo
Gondola telttailee Gondola telttailee
Tänään voin hyvin! Tänään voin hyvin!
It's terminal It's terminal
Gay Gay
Oled weleho Harry :-DDD Oled weleho Harry :-DDD
Saattoi pärähtää ulosteet punttiin Saattoi pärähtää ulosteet punttiin
Perjantain extra ft. kissakuvia :3 Perjantain extra ft. kissakuvia :3
Gondola ei hajoo kylmään Gondola ei hajoo kylmään
Gondolan matka todellisuusverhoutuman väleissä Gondolan matka todellisuusverhoutuman väleissä
Matti the antiturri Matti the antiturri
Kamala kohtalo! Kamala kohtalo!
Raikas ja tasapainoinen alkusyksyn päivä :3 Raikas ja tasapainoinen alkusyksyn päivä :3
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Kasakka-tanssia vahtaamaan jäänyt gondola Kasakka-tanssia vahtaamaan jäänyt gondola
Aja hitaammin. Saatat pelastaa ihmishenkiä Aja hitaammin. Saatat pelastaa ihmishenkiä
Spurdo tyty Spurdo tyty
Pihvin pihvit Pihvin pihvit
Hauska askare Hauska askare
valve valve
Jääkylmää monsteria Jääkylmää monsteria
Vitun köyhät! Vitun köyhät!
Laitoin lahjan sulle... Laitoin lahjan sulle...
Peilikuva Kobbefjordvannet Peilikuva Kobbefjordvannet
 435 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.54 MB, 1 tiedosto, 21.10.2025 20:51:45
[ + 5 - | ]

tintti matkustelee

[83978] [tintti.png] [1.54 MB] [800x1070] [] []
tintti.png

tintti

(37)  · 

afrikka

(95)  · 

neekeri

(1399)  · 

matkustelu

21.10.2025 22:26:28 | 22:27:27
#722993 [+1] Piilota Suosittele

Kuollut Hintti Gazassa ja Afrikassa vain ihonvärin takia. Ainiin, millos me aletaan asuttaan näitä Suomeen joista yli 70% kannattaa Hamasia?

23.10.2025 19:50:18
#723292 [+-] Piilota Suosittele

>>723211
Onhan sitä, mutta sitä on paljon enemmän lapin erämaissa ja jopa täällä Etelä-Suomen erämaissa, voin järjestää kyydit ja työt, veikkaan että työt ei kiinnosta mutta siinä vaiheessa kun painaa 30kg ja on vähän nälkä, niin haen pois jos työt kiinnosti.

23.10.2025 20:42:59 | 20:43:39
#723321 [+-] Piilota Suosittele

>>723298
Minä, jätän ne sinne pariksi päiväksi, sieltä ei pääse edes autotielle kuin vaeltamalla 20km, vaikkakin hoidettua metsää, mutta ei ne tiedä mihin suuntaan, väärä suunta ja 60km. Saha käteen siis!

POKASAHA näin aluksi >=)

[ 5 viestiä | ]