eiiii eiiii
puhin ja nasun vaihtoehdot vähissä puhin ja nasun vaihtoehdot vähissä
Hapsi vieraili keimon luona Hapsi vieraili keimon luona
trump pelastaa kissat trump pelastaa kissat
ulostus ulostus
Jalkapallohuligaani Jalkapallohuligaani
Kollaasi Kollaasi
Homottaa Homottaa
Tissit Tissit
Tissit Tissit
Hah jutku jäi kiinni Hah jutku jäi kiinni
ihana nainen ihana nainen
hyvä ope hyvä ope
Ihana prinsessa Ihana prinsessa
Anal Anal
Sekoomus Sekoomus
zombie zombie
Edustava valokuva Edustava valokuva
vihreiden vaalimainos vihreiden vaalimainos
leivotaan pizzaa ja taistellaan leivotaan pizzaa ja taistellaan
asm4life asm4life
nälkä nälkä
kuolettavan tylsää kuolettavan tylsää
Ruokea suatana Ruokea suatana
 370 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.42 MB, 1 tiedosto, 21.10.2025 16:58:40
[ + 1 | ]

markkinat

[83949] [f78ffeb7835bef4a.jpg] [0.42 MB] [817x1825] [] []
f78ffeb7835bef4a.jpg

nestle

 · 

vesi

(145)
21.10.2025 18:44:11 | 18:45:18
#722938 [+-] Piilota Suosittele

>>722933
Niin juuri, aivan kuten kaikki vähänkin tuottava. Tämän estämiseksi tarvittaisiin laki. Outokumpu tekee jotain oikein kun se on sekä louhija että jalostaja. Jalostaja pitkälle.

21.10.2025 20:13:47
#722961 [+-] Piilota Suosittele

>>722933 Nesquik taisi tuota jo yrittää vuosia sitten.
Joku pölö muistaakseni oli jo vetänyt/vetämässä nimen paperiin ennenkuin ymmärrettiin
vetää jarrua. Ei olisi ollut kuulemma, kuin oikeus pullottaa meidän pohjavettä.

Sen verran iso lafka vain kyseessä, että enemmän kuin yksisoluiset ajattelijat
tajuavat, että mitä se olisi todellisuudessa tarkoittanut.

Kyrvillä ei olis ollut mitään ongelmaa puristaa suomesta vedet kuin tiskirätistä
eikä täällä kellään olis ollu selkärankaa lyödä stoppia sille.

Onneksi sähköverkon myynnistä edes vähän viisastuttiin, että esim jyväskylässä
ei annettu kaupungin yksityistää vesiverkkoaan.
Olisi saattanut litrahinta vähän nousta...

[ 4 viestiä | ]