Putinin seuraaja Putinin seuraaja
Hyvin liehuu Hyvin liehuu
pieni palo pieni palo
paska juttu paska juttu
old jedi old jedi
Paras kesäjuoma Paras kesäjuoma
Joonas91 Joonas91
Risto Kiuru Risto Kiuru
Suomi mmlätkä2022 Suomi mmlätkä2022
Luolastolaiset morottaa kadulla Luolastolaiset morottaa kadulla
Yle ja paska ne on samaa. Yle ja paska ne on samaa.
Noin viikon uutiaet- Demarit Noin viikon uutiaet- Demarit
jalonen jalonen
Pikku juna joka pystyi Pikku juna joka pystyi
hyvä neuvo hyvä neuvo
Carbonaaraa Carbonaaraa
Koirat vs kissat Koirat vs kissat
Kaalemato Kaalemato
jalonen jalonen
videokuvakommentti videokuvakommentti
Ding dong Ding dong
Jutta Jutta
Peterin lapsuus. Peterin lapsuus.
Cheese Cheese
 390 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 14.10.2025 23:13:19
[ + 5 - | ]

hsl matkustajat

[83772] [photo_2025-10-14_14-15-49.jpg] [0.2 MB] [1111x1280] [] []
photo_2025-10-14_14-15-49.jpg

hsl

 · 

neekeri

(1402)
16.10.2025 15:36:41 | 15:37:10
#721889 [+-] Piilota Suosittele

Miks noi perkeleen kanttilahkeet ja somalit pyörii aina ostareilla ja huutelee perään tai yrittää huijata, puukottaa, raiskata tai tappaa. Miksei ne mee vaikka salille ku ne on joko täysiä ihrakasoja (mannet) tai 50kg ruipeloita (miespuoliset somalit)?

Vai onks se puukko parempi ratkasu? Minä olen sellasia kavereita potkinut päähän tai mahaan joskus 2000-luvun alussa jos puukko otetaan, muuten pistän maahan ja vedän perseeseen.

[ 2 viestiä | ]