Helvetin hieno. Muutenkin joulu on sellasta teenäisyyden aikaa, se päivä vuodesta kun ihmiset esittää olevansa niin saatanan ilosia ja mukavia kaikkia kohtaan, mut se unohtuu jo ennen vuodenvaihdetta. Joten miksi esittää, on vain rehellisesti se vitun kyrpä mikä on aina ennekin ollut, tekee narkkariläävän piparkakku taloks, rikkoo lasten lelut ja lumiukot, sikailee kännissä joulupöydässä ja vääntää lämpöset jokeri paskat vaippaan.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Voi miksi Jumala?
Crack Sparrow
piparkakkutalo
Löytöpalkkio
Martinsillan Killaz
piparea
Huora
racist crack party
Pipari
Hosue [sic]
vapauttavaa työtä piparitehtaalla
Kengu lomailee
pmat piparit
vihreän huoneen kaasut
Muutto texasiin
Dr. House
Fear Factor
Neekeri ei ymmärrä pysähtymiskäskyä
Kissa salaa huumeriippuvuutensa ovelalla tavalla >:3