Helvetin hieno. Muutenkin joulu on sellasta teenäisyyden aikaa, se päivä vuodesta kun ihmiset esittää olevansa niin saatanan ilosia ja mukavia kaikkia kohtaan, mut se unohtuu jo ennen vuodenvaihdetta. Joten miksi esittää, on vain rehellisesti se vitun kyrpä mikä on aina ennekin ollut, tekee narkkariläävän piparkakku taloks, rikkoo lasten lelut ja lumiukot, sikailee kännissä joulupöydässä ja vääntää lämpöset jokeri paskat vaippaan.
[
1 viestiä
|
]
⭰
täs mä
Crack Sparrow
Muutto texasiin
pmat piparit
Löytöpalkkio
COD;in ja Bäfän pelaajat ovat homoja
Neekeri ei ymmärrä pysähtymiskäskyä
Dr. House
Kengu lomailee
Kuvasia
piparkakkutalo
Koko vuoden fiilis.
vihreän huoneen kaasut
Sarkasmi
vapauttavaa työtä piparitehtaalla
Fear Factor
Hansu panomies
Kissa salaa huumeriippuvuutensa ovelalla tavalla >:3