rasiallisia rasiallisia
hahaa :3 hahaa :3
Pulsu ja Pertti pilkillä Pulsu ja Pertti pilkillä
Viikate - On aivan sama Viikate - On aivan sama
kyösti kyösti
Gondolan neljä vuodenaikaa Gondolan neljä vuodenaikaa
Vitun kymri Vitun kymri
Kusipää mummo Kusipää mummo
Gondola ei enään katsele vain sivusta Gondola ei enään katsele vain sivusta
Valupertin posse illallisella Valupertin posse illallisella
Luolasto vielä nousee... Luolasto vielä nousee...
Tiptap Tiptap
Tässä on oikea tietokone hapsille ja kokoa itse tai pyydä jotain Tässä on oikea tietokone hapsille ja kokoa itse tai pyydä jotain
Get out Get out
Hämyriin meni Hämyriin meni
Näin hoituu pari laattaa mukavasti ♥ Näin hoituu pari laattaa mukavasti ♥
nyt se on sitten päätetty nyt se on sitten päätetty
Sauna ja viina Sauna ja viina
Piirsin kännissä mulkun Piirsin kännissä mulkun
Jaxuhali Jaxuhali
Italian Cock Book Italian Cock Book
Norjalaisten ja Englantilaisten herrasmiesmäinen laivataistelu Norjalaisten ja Englantilaisten herrasmiesmäinen laivataistelu
Ei syytä paniikkiin Ei syytä paniikkiin
Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa
 441 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 24.07.2025 16:57:09
[ + 0 | ]

Pepyu

[81969] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [800x800] [] []
tiedosto.jpg

ryu

 · 

street

 · 

fighter

 · 

pepe

(84)  · 

sammakko

(104)
29.07.2025 13:37:29
#708893 [+-] Piilota Suosittele

>>708497

No, ostin tuosta viereisestä kirpparista (Jossa muuten vaihtui omistaja 6 kuukauden sisällä 3 kertaa) natsikoneen. Hieno pikkulentska. Balsasta tehty kolmisiipinen Fokker-III. Hieno. Tuo viereinen kirppari muuten meni konkkaan noin kuukausi sitten. Tavarat eivät vaihtuneet, eikä tavara kiinnostanut. Kippoa ja kappoa niin vitusti. Ei kinosta semmotti.

30.07.2025 17:11:26
#709155 [+-] Piilota Suosittele

>>708989

Fida toimii sillä periaatteella, että jos jokin pulju ei pysty maksamaan vuokriaan niin toiset hjelppaa sitä. Tossa lähistöllä oli yksi Fida. Ei paljoa tavara liikkunut mitä ikkunasta ohi kävellessä näin. Kirpparit ovat pääsääntöisesti tehty naisille ja tytöille. Siellä ei oikein ole miehille kelpaavaa tavaraa. Mies kuluttaa kamat loppuun, naiset taas vaihtavat paitaa joka sekunnin välein. EI sekään sitä Fidaa pelastanut, kun paidat ei liikkuneet. 1 euro tuote niin pitää myydä kuukaudessa 1600 euron verran, että saa maksettua vuokran 4000 euron verran, että saa maksettua työntekijän.

Ellei sitten työntekijä ole 9 euron työntekijä jotka vaihtuu aina viikon välein.

30.07.2025 21:27:21
#709236 [+-] Piilota Suosittele

>>709155
No tuo on tarkennus asiaan. Kirppikselle joutava tavara on aina taloudessani lähtenyt kaatopaikalle. Kauhea vaiva liputtaa tuotteet ja maksaa pöydästä, saada ehkä muutaman päivän työstä 20€ tai jopa maksaa siitä.

[ 7 viestiä | ]