Maailman hapsein vankila Maailman hapsein vankila
parhaita naapureita parhaita naapureita
Valupertti katsoo Emmerdalea Valupertti katsoo Emmerdalea
erittäin hyvä vinkki erittäin hyvä vinkki
parempi ku minecraft parempi ku minecraft
Melarest Melarest
Musa video Musa video
Kunnollista aikaa Kunnollista aikaa
mitä magiaa tämä on mitä magiaa tämä on
pokemon go pokemon go
Asuntoilmoitus Asuntoilmoitus
tässä on hyvä tässä on hyvä
intia intia
Ihana pöytä Ihana pöytä
Oppiipahan Oppiipahan
Normipäivä naisilla Normipäivä naisilla
perrrjantai perrrjantai
K E T A M I I N I K E T A M I I N I
Jutkut jutkuttaa Jutkut jutkuttaa
Goyim vs Jew Goyim vs Jew
sinne läks sinne läks
nyt lähtee neekerit vittuun nyt lähtee neekerit vittuun
Baarin jälkeen Baarin jälkeen
catnip is a hell of drug catnip is a hell of drug
 541 näyttökertaa, 6 viestiä, 36.11 MB, 1 tiedosto, 09.07.2025 19:55:18
[ + 1 | ]

Keimo teki ite ja keimosta tulee viä helvetin kova röiukko

[81718] [tiedosto.png] [36.11 MB] [4541x7662] [] []
tiedosto.png

09.07.2025 20:17:06
#706035 [+1] Piilota Suosittele

Ei se nyt ihan perseellee menny ku ekaa kertaa teki.
Pitää kyllä hommata rältsäkkä, porakoneen teräsharja hommelilla ruopi tota nii tuli naarmuja mitä en paklannu ku aattelin että kyllä maali sen peittää, no ei peittäny.
Mut parin vuoden sisään ton saa varmaa tehä uudestaan, ei noi pysy hyvänä jos siä on ruostetta vaikka käyttäs mitä loitsuja tai ruosteenestoa.

09.07.2025 22:37:42
#706075 [+-] Piilota Suosittele

>>706054
Enää 4 ovea, listat ja kuskin puolen etulokari, kiristää pantaa. Repsikan etulokari oli nii paskana että tilasin uuden mut sekin pitää maalata. Ei ollu muuten edes kallis, uutena noin 80e ruotsista.
Se rälläkkä pitäs olla, vittu keimon tukirahat on nyt jo miltei loppu ku pärähtäny nikkarointiin.
Jeesus auta, nauraa...

[ 6 viestiä | ]