Yllätyitkö? Yllätyitkö?
Hyi helvetti Hyi helvetti
Tartuntasuojattu gondola Tartuntasuojattu gondola
tunnetko musiikin tunnetko musiikin
rasismi on ikuista rasismi on ikuista
hehe hehe
On kyllä raakaa touhua noi karhujen painit On kyllä raakaa touhua noi karhujen painit
Peekaboo Peekaboo
Ammattimies ollut asialla Ammattimies ollut asialla
Varoitusmerkki Varoitusmerkki
Hyvä hallitus meillä. Hyvä hallitus meillä.
R.I.P. R.I.P.
Lord jeebus Lord jeebus
mitä ihmiset tekee mitä ihmiset tekee
... ...
Heikki Peltola ja Asko Järvinen kertovat koronasta 14.3.2020 Heikki Peltola ja Asko Järvinen kertovat koronasta 14.3.2020
ota siitä ja siitä ja siitä jne ota siitä ja siitä ja siitä jne
Etätyöt on kivoja Etätyöt on kivoja
Kåråna Kåråna
tainu jäädä trukkikurssi väliin tainu jäädä trukkikurssi väliin
Bow wow Bow wow
Abba Abba
Korkea asema Korkea asema
tämäkään ei ole hyvä tämäkään ei ole hyvä
 523 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.3 MB, 2 tiedostoa, 11.06.2025 19:45:43
[ + 3 - | ]

Noita ja sketsi

[81233] [tiedosto_1.jpg] [0.03 MB] [522x600] [] []
tiedosto_1.jpg
[81232] [tiedosto_2.jpg] [0.27 MB] [1803x1356] [] []
tiedosto_2.jpg

noita

(15)  · 

vitsi

(154)
11.06.2025 20:10:43 | 20:12:59
#702240 [+3] Piilota Suosittele

>>702238 Ei ihan eka kerta, kun tehtävässä on siihen täysin ilman omaa käytännön pätevyyttä omaava henkilö.
Esim ajokortiton liikenneministeri, sivari puolustusministeri
ikinä kehäkolmosen ulkopuolella asunut maatalousministeri jne...

11.06.2025 23:11:44
#702266 [+-] Piilota Suosittele

>>702238
Tässä viitataan Vihreiden Maria Ohisaloon, koska sattuu olemaan köyhyystutkija ja hänellä on omien sanojensa mukaan kokemusta köyhyydestä, kun ala-asteella joutuivat puolittamaan pyyhekumit.

Eli äläs manne taas puhu läpiä päähäsi.

11.06.2025 23:13:24 | 23:23:21
#702267 [+-] Piilota Suosittele

>>702240
Utaretutkija sisäministerinä.
Toisaalta Suomessa on ollut myös sähkömies sisäasiainministerinä, ympäristöministerinä ja lopulta Eduskunnan puhemiehenä ja ihan hyvin hoiti hommansa.
Sai myöhemmin myös pressalta ministerin arvon.

12.06.2025 19:51:56
#702335 [+1] Piilota Suosittele

>>702266
Läski hiljaa! Vihreistä ei tule mitään hyvää, ja tuohon USA:n maahanmuuttokommenttiisi eri mediassa; pitäisikö meidän kaikkien muuttaa sitten Afrikkaan vitun ääliö.

12.06.2025 23:51:34 | 23:52:04
#702375 [+1] Piilota Suosittele

>>702373
Ehkä sun pitäs tosiaan mennä sinne Afrikkaan ensin osoittaaksesi olevasi oikeassa, ne kärvistäis valkoisen pirun ihran josta kyllä riittäisi koko heimolle, mut läski ei jaksa eikä pääse edes koneeseen ilman kahta paikkaa.

Vittu jos sun steariinivarastot ois ollu Intian koneessa, se palais vieläkin.

[ 8 viestiä | ]