Banaania Banaania
huomenna on maanantai huomenna on maanantai
Tuskaan menossa Tuskaan menossa
Ihana nainen Ihana nainen
penkkiurheilu penkkiurheilu
Vinkki luolastolaisten viikonloppuun Vinkki luolastolaisten viikonloppuun
Laina, Hullu-Reetta ja spandex Laina, Hullu-Reetta ja spandex
ei oikein suju ei oikein suju
Luolasto kesäristeily Luolasto kesäristeily
Ryssä ja Ylen kusireissu Ryssä ja Ylen kusireissu
kurkistus persereikään kurkistus persereikään
Ihana nainen Ihana nainen
Puttin' On The Ritz Puttin' On The Ritz
fillari fillari
Kissa perkele Kissa perkele
Mina laita huva yrjökebab ja sina suoda Mina laita huva yrjökebab ja sina suoda
Ihanat naiset Ihanat naiset
Muutos Muutos
Ihana nainen Ihana nainen
BUSTAFIELD 2: Hoodline BUSTAFIELD 2: Hoodline
heimosenkeimo heimosenkeimo
Ihana nainen Ihana nainen
lukkoja lukkoja
Väiski Väiski
 508 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 13.04.2025 23:39:12
[ + 1 | ]

digimummo

[80103] [4c5371921bb637dc.jpg] [0.19 MB] [1170x1440] [] []
4c5371921bb637dc.jpg

14.04.2025 00:11:43
#692239 [+-] Piilota Suosittele

Tuo kyllä näyttää ihan mun adoptiosiskolta. Löydettiin se hylättynä roskiksesta ku se oli jotain 15-16 vuotta vanha ja tuotiin kotiin. Täällä se kokkaa meille ja pyyhkii meijjän perseet orgioitten jäläkeen.

14.04.2025 20:56:33 | 21:00:14
#692354 [+-] Piilota Suosittele

>>692333
Ei ku mähän synnyin ladossa Karjalan evakkona talvisodan kolmantena päivänä. Vanhemmat oli niin väsyneitä siihen talsimiseen, että päättivät nukkua yön siinä heinähökkelissä niin rotat kävi järsiin mun varpaita. Siks mulla onki vaan nykyään enää muutama varvas per jalka. Oli pakko amputoida ne muut ku alkoivat tulehtuun.

[ 3 viestiä | ]