Sama uutinen, toinen YLE:n. Arvaa kumpi.. Sama uutinen, toinen YLE:n. Arvaa kumpi..
ihana nainen ihana nainen
Chicken Chicken
Paperinukke Paperinukke
asteroidi asteroidi
Alex on aina oikeassa Alex on aina oikeassa
Niinhän se meni kuten arveltiin Niinhän se meni kuten arveltiin
Helsinki Vice Helsinki Vice
arman ja shakki arman ja shakki
Oikeaa musiikkia teille poppareille Oikeaa musiikkia teille poppareille
Vares kysyy Vares kysyy
auto myynnissä auto myynnissä
Aput töissä Aput töissä
Isyystesti Isyystesti
Haapasolastaja Haapasolastaja
myrskyluodon kondola myrskyluodon kondola
ihana nainen ihana nainen
Kovia ryöstämään nuo naapurit.. Kovia ryöstämään nuo naapurit..
Valupertti opastaa poikia töihin Valupertti opastaa poikia töihin
best titfuck ever best titfuck ever
hauska koira hauska koira
Afrikkalainen lääkäri parantaa Afrikkalainen lääkäri parantaa
Passi hukkui vaarallisella merimatkalla.. ymmärtäähän sen. Passi hukkui vaarallisella merimatkalla.. ymmärtäähän sen.
salaliitto salaliitto
 535 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.85 MB, 1 tiedosto, 24.03.2025 18:07:00
[ + 0 | ]

anitfa fail

[79454] [anitfa_fail.mp4] [2.85 MB] [982x720] [20.54s] [] []

antifa

(66)  · 

mamu

(210)  · 

ählämi

(129)  · 

autonpoltto

 · 

toivottavasti sattu

 · 

vihervassarit

(92)  · 

vihreät

(423)  · 

vasemmistoliitto

(122)  · 

sdp

(558)  · 

demarit

(141)  · 

maahantunkeutujat

 · 

torakat

(81)  · 

loinen

(125)  · 

suvakit

(200)  · 

vassarit

(109)  · 

paskanahka

(148)  · 

blm

(180)  · 

kuraturpa

(14)  · 

kulttuurin rikkaus

(16)  · 

vihreä unelma

(10)  · 

kaikki mahdolliset tägit

24.03.2025 22:02:45
#688635 [+2] Piilota Suosittele

Vakuutuksesta rahat tuhopolton takia ja idiootti rautoihin siinäkohtaan
kun oletettavasti joutuu vierailemaan ensiavussa palovammojen takia.
Broncolla hoitaa liikennöinnin tovin, ja homman ainoa kärsijä
on meidän riemuidiootti, joka ei osaa edes polttopulloa käyttää...

14.04.2025 17:59:28 | 18:06:28
#692305 [+-] Piilota Suosittele

>>688635
kun oletettavasti joutuu vierailemaan ensiavussa palovammojen takia.


Ei tarvi ku mennä yksityiselle, jenkeissä ei nimittäin ole yhtä kattavaa potilasrekisteriä viranomaisille kuin Suomessa. Niiltä ei saa nimittäin raporttia poliisille yhtä sujuvasti, pahimmillaan poliisin pitää kävellä just oikeaan terveystaloon ja pyytää niitä juuri kyseisen henkilön nimellä.

Ja mä vähän veikkaan että valeli bensaa ensin, jonka jälkeen sytytti jotain ja kaboom. Tossa on niin iso määrä huuruja ilmassa että räjähdysmäinen palo. Samalla kun on roiskinu bensaa auton päälle, on sitä pakostikkin saanut itseensä vaikka ois kuinka varovainen. Ois mielummin viskannut ihan molotovin aidan toiselta puolen ni ei tarviis kiipeillä pää liekeissä. Oli meinaa nyt astetta kovempi liekkipipo päällä

E:
Enkä usko että toi on antifa tai edes mamu. Jenkeissä poltettiin Tesloja aika vittuna viimeaikoina. En tiedä onko toi tesla vai ei, mutta ylipäätään noita autopaloja on muidenkin kuin antifanttien toimesta

[ 3 viestiä | ]