täältä tulee trumppi täältä tulee trumppi
Niin herqullista ruohoa. Niin herqullista ruohoa.
lötköpötkö nukkuu :3 lötköpötkö nukkuu :3
:P :P
Salsan tuplapoltto Salsan tuplapoltto
Ei mitään puuhata Ei mitään puuhata
Semmosta... Semmosta...
monkaS monkaS
Naapurin bileet musiikin kanssa Naapurin bileet musiikin kanssa
Panomies Panomies
Polly kilahtaa Polly kilahtaa
Ristusperkele pesi tukkansa Ristusperkele pesi tukkansa
Kassiraamat Kassiraamat
sorminäppäryyttä sorminäppäryyttä
aki ja markku aki ja markku
Ace3 Ace3
Väänsivät kättä Väänsivät kättä
Kuvakommentti Kuvakommentti
Syntymäpäivät :3 Syntymäpäivät :3
lastentunti lastentunti
Kruununjalokivet Kruununjalokivet
Jotain korvassa Jotain korvassa
DiCaprio ja Cruise Meripäivillä DiCaprio ja Cruise Meripäivillä
Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla. Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla.
 633 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.52 MB, 1 tiedosto, 18.03.2025 12:22:35
[ + 2 | ]

pajeet kikkaili

[79249] [f57c7c8a8acbdbdf.mp4] [1.52 MB] [480x854] [12.74s] [] []

juna

(142)  · 

intialainen

(7)  · 

pajeet

(60)  · 

curryneekeri

(37)  · 

katupaskoja

(28)  · 

puskaraiskaaja

(23)  · 

intia

(159)  · 

paskasakki

(17)  · 

uloste

(59)
19.03.2025 00:00:52
#687293 [+-] Piilota Suosittele

>>687216 Jos kaveri heittää kuperkeikan siitä voimasta, kun pitkälti
ranteen alueelle tulee isku, niin kyllä sieltä on asioita paskana.
Rannekello viellä kädessä pitämässä huolen, että oikein kohdistettiin
pahin isku juuri tuohon käsivarren ja ranteen liittymään.
Ei pyyhitä persettä tuolla händyllä ihan hetkeen.

Oli kyllä mahdollisuudet pyörähtää tuonne allekkin. Koivet
kävi ilmassa senoloisesti, että olisi vain puuttunut, että
lyönyt tuonne raiteen ja pyörän väliin sopivasti.

19.03.2025 20:09:19
#687487 [+4] Piilota Suosittele

>>687421 Intian syntyvyys on sitäluokkaa, että junakin stoppaisisi siihen
lihamuuriin, mitä pitäisi päivässä poistaa geenipoolista, että
sillä olisi jotain vaikutusta.

21.03.2025 17:38:05
#687924 [+-] Piilota Suosittele

>>687714 Tämähän ei poista sitä, että etteikö sen haluaisi nähdä riittävän etäältä,
kun juna vain pysähtyy/suistuu raiteelta edessä olevan massan takia.

[ 9 viestiä | ]