Sebu Sebu
Terminator Terminator
Minä Tänään Minä Tänään
Majokänkkyä Majokänkkyä
Minä tässä vain nukun Minä tässä vain nukun
Redneck tesla Redneck tesla
Luontodokumentti Luontodokumentti
Tilannekuvaa torilta Tilannekuvaa torilta
Sukupuolenvaihdos klinikka Sukupuolenvaihdos klinikka
Hopeanuoli sensuroimaton Hopeanuoli sensuroimaton
Pyllykokoelma Pyllykokoelma
rikollinen rikollinen
minulla on unelma minulla on unelma
ei vittu rekt :D ei vittu rekt :D
Vitun homot pääsi naimisiin Vitun homot pääsi naimisiin
Ihania naisia Ihania naisia
Tyllerön pyllerö Tyllerön pyllerö
Väkivaltaisia otuksia Väkivaltaisia otuksia
mirri tärisee mirri tärisee
Mun rottamobiili Mun rottamobiili
ota hatsit mun perseestä ota hatsit mun perseestä
animejäbä voitti animejäbä voitti
Ystävykset retkellä Ystävykset retkellä
0,5l leijona raakana yhdellä huikalla 0,5l leijona raakana yhdellä huikalla
 621 näyttökertaa, 8 viestiä, 14.08 MB, 1 tiedosto, 06.03.2025 00:04:57
[ + 1 | ]

greta support hamas

[78788] [greta_support_terrorists.mp4] [14.08 MB] [720x1280] [56.67s] [] []

greta thunberg

(37)  · 

aktivisti

(7)  · 

hamas

(29)  · 

palestiina

(50)  · 

terrorismi

(43)
06.03.2025 00:21:08
#684761 [+3] Piilota Suosittele

Vittu että ihminen voi olla tyhmä, ja en ole itse edes kovin viisas @rapunaama :n mielestä ainakaan.

Nuo heitettäisiin katolta ei pelkästään ideologian tai uskonnon takia, vaan ihan puhtaasti rasistisista syistä. Greta säilytettäisiin, mutta raiskattaisiin joka minuutti kunnes Israelilaiset vapauttaisivat 2000 TERRORISTIA!!

06.03.2025 00:59:53
#684778 [+1] Piilota Suosittele

Harvinaisen typerää porukkaa.
>>684768 Melko varma, että avoimesti palestiinaa tukemalla loppu Gretan
maailmanympärysmatkat. Vai muistaako joku, että se olis ollut viimesen
vuoden sisään missään pohjoismaita kauempana aukomassa naamaansa/istumassa kadulla ?

06.03.2025 20:32:19
#684901 [+1] Piilota Suosittele

>>684778
>>684768
Hamas surmasi lokakuun 7. päivän terrori-iskussa 1 139 ihmistä, joista 764 oli siviilejä ja 373 israelilaisiin turvallisuusjoukkoihin kuuluvia henkilöitä. Lisäksi Hamas otti noin 250 panttivankia.[29][30] Vuorokauden sisällä iskusta Israel julisti sotatilan[31] ja Israelin puolustusvoimat aloitti ilmaiskut Gazaan[32]. Myöhemmin se laajensi operaation maahyökkäykseksi.[33][34]


On se kumma ettei Greta halua puhua tästä yhtään mitään? Onhan se joo tosi kumma, että Israel nyt vaan aloitti yht äkkiä palestiinalaisten kansanmurhan :S

06.03.2025 21:35:49
#684909 [+1] Piilota Suosittele

>>684901 ja kun hamasin ja israelin historian tiimoilta mitä niillä niitä yhteenottoja on ollu. hamas ollu varmaan tietonen ja moni muukin mitä tuommosesta massiivisesta raketti iskusta, mielenköyhästä tappamisesta ja panttivankien kaappaamisesta voi seurata...

06.03.2025 21:53:33 | 21:56:05
#684913 [+1] Piilota Suosittele

>>684909

No Greta sanoo että Israel ampuu ohjuksia palestiinaan mikä on laitonta!

Sit tää pitäis näyttää Gretalle
The attacks began with a barrage of at least 4,300 rockets launched into Israel[26][27][28] and vehicle-transported and powered paraglider incursions into Israel.[29][30] Hamas militants breached the Gaza–Israel barrier, attacking military bases and massacring civilians in 21 communities, including Be'eri, Kfar Aza, Nir Oz, Netiv Haasara, and Alumim


4300 rakettia on aivan järkyttävä isku. Tyyliin venäjä ampuu tollasia määriä Ukrainassa kun ne valtaa strategisesti tärkeitä kaupunkeja. Mä en ymmärrä millä vitun aivopesulla ne saa Gretat ja muut palestiinan lippua heiluttavat pellet uskomaan, että Israel on nyt se paha joka ampuu raketteja siviilikohteisiin?

Eikä vissiin tarvi aloittaa, että Hamas itse ampuu sairaaloista ja kouluista niitä vitun ohjuksiaan?

e:
Tossa muuten taas todiste Iron Domen ja Daavidin lingon tehokkuudesta. Ei siis mikään tyhmä ostos, että Suomi osti ilmatorjuntaohjuksia juurikin Israelista

[ 8 viestiä | ]