Luolaston tytöille terkkuja Luolaston tytöille terkkuja
Haisuli Haisuli
Hiirulainen 3 Hiirulainen 3
Rajalaki Puolassa Rajalaki Puolassa
Kalalla Kalalla
Muutama ötökkä Muutama ötökkä
Liukutaklaus Liukutaklaus
Maga Maga
hirveä temppu hirveä temppu
Golf on hieno laji Golf on hieno laji
Arvoitus Arvoitus
Kiva kaveri Kiva kaveri
Persun brainorinot Persun brainorinot
Setämiehelle <3 Setämiehelle <3
Sigma male Sigma male
Miltä kannabiksen piikitys tuntuu Miltä kannabiksen piikitys tuntuu
Semmosia ne naiset on Semmosia ne naiset on
Kenneleiden kusipää Kenneleiden kusipää
Kun patterit lopettavat suhisemisen Kun patterit lopettavat suhisemisen
Pikku tisut Pikku tisut
IKTAL AL-YAHUB IKTAL AL-YAHUB
Kahden pisteen ohitus Kahden pisteen ohitus
Autovisa monivalinta Autovisa monivalinta
Alien Alien
 546 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.5 MB, 1 tiedosto, 02.03.2025 18:19:57
[ + 0 | ]

liukkaat rappuset

[78660] [liukasta.mp4] [3.5 MB] [960x720] [10.82s] [] []

rappuset

(24)  · 

liukas

(17)  · 

lumi

(122)  · 

jää

(49)  · 

japani

(221)
02.03.2025 23:21:14
#684018 [+-] Piilota Suosittele

En tiedä toimisko tällä läskipainolla enää "ei talvikonnossapitoa" 45° -jäisten rappusten lasku kuten 75 kiloa sitten.

03.03.2025 00:06:27
#684033 [+1] Piilota Suosittele

>>684018 Itelle riitti kuperkeikka laitoksen pannuhuoneen portaissa jo amiksen aikana.
Kannoin viellä sinne menevää useamman metrin pätkää 10cm teräsputkea kun oletettavasti
lumi kengänpohjassa lipsahti portaassa.

3m oli matkaa ekalta askelmasta lattialle mistä keräilin luitani hetkenpäästä
miettien, että mitä vittua äsken tapahtui. Sitä en ymmärrä vielläkään, että
millä logiikalla se putki oli edelleen olkapäällä vaikka koko matkaa
se ei voinut olla kyydissä.

Muutama mustelma ja kolhu siellä ja täällä, mutta jo siinäkohtaa kertaalleen
taitettu polvi ilmoitti, että taisi jalka käydä jossakin huonossa asennossa
pyörimisen ohessa.

Mielummin yrittäisi välttää noita kolhuja tässäkohtaa, kun alkaa selvästi
esiintyä merkkiä siitä, että tulleet lommot eivät oikene ihan samaan
tahtiin, kuten 10v sitten.

03.03.2025 20:55:04
#684185 [+1] Piilota Suosittele

>>684088 Olettaisin olevani fyysisesti karvan paremmassa iskussa, kuin
amiksen aikoihin, mutta paikat ei kestä ihan samalla tavalla.
Silloin ei ihan hirveästi reippailtu metiköissä.
Nykyään suhde on huomattavasti liikkuvampi ja nuotiolla käristeen nylkeminen
on pienemmässä osassa.

Nyt pienenä riesana on kantapäähän kehittynyt käytännössä pysyvä kiputila,
joka liikkeellä ollessa pysyy kurissa, mutta jo 10min kahvilla istahtaminen
ja siitä nouseminen tekee muutamalle ekalle askeleelle melko höpöä.

[ 6 viestiä | ]