perjantaisetit perjantaisetit
vanha hiipiä vanha hiipiä
Niin että otetaanko matsi? Niin että otetaanko matsi?
serbirenkutus serbirenkutus
Pallon pinta-ala Pallon pinta-ala
:3 :3
Kamera Piilossa - Autokatsastus Kamera Piilossa - Autokatsastus
Melkein vakuutti Melkein vakuutti
Joakim on äijä Joakim on äijä
Donald-setä lyö vetoa Donald-setä lyö vetoa
Mikki neekerinä Mikki neekerinä
Tay Tweets Tay Tweets
Tohtori Pili Tohtori Pili
Excellent Excellent
Kumpi laukee ensin ? Kumpi laukee ensin ?
Kakarat Kakarat
Jep Jep
hehe hehe
Kansallismielinen puhe Kansallismielinen puhe
Kakka Kakka
mau :D mau :D
Animen vaarat Animen vaarat
Haulikko Haulikko
Kissagifejä Kissagifejä
 688 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.59 MB, 1 tiedosto, 12.02.2025 02:45:12
[ + 2 | ]

russians get new reinforces

[77941] [russian_reinforces_have_arrived.png] [0.59 MB] [412x549] [] []
russian_reinforces_have_arrived.png

camel

 · 

kameli

(17)  · 

russia

(44)  · 

ukraine

(10)  · 

sota

(192)  · 

war

(22)  · 

erikoisoperaatio

(5)  · 

ryssä

(246)  · 

neuvostoliitto

(97)  · 

rapist

(9)
12.02.2025 16:48:14 | 16:57:38
#680031 [+1] Piilota Suosittele

On siellä kuulemma ainakin hevosia ja jopa aaseja tuotu rintamalle
paikkaamaan ajoneuvojen puutetta. Puuttuu enää kunnon ratsuväen hyökkäys,
niin voidaan viimeistellä bingo, että kuinka alas voi entinen supervalta
vajota ennenkuin joko virallisesti luovuttaa tai aloittaa pakollisen
liikekannallepanon.

13.02.2025 17:36:07 | 17:37:32
#680214 [+-] Piilota Suosittele

>>680031
Kreml on ilmoittanut että Trumpin ja Putinin tapaamista kiirehditään. En ihmettele yhtään, sillä tulitauko olisi Putinin etujen mukaista tällä hetkellä. Toki se määrää Donetskin, Luhanskit ja Hersonit samalla itselleen plus muita järjettömiä vaatumuksia kuten Ukrainan Nato-jäsenyyden heivaaminen.

14.02.2025 01:03:25 | 01:07:42
#680328 [+-] Piilota Suosittele

>>680214 Trumpista pitkälle kiinni, että paljonko saa Ukrainalta
oikeuksia erinäisiin rikkauksiin, että kuinka paljon Putelle antaa myönnytyksiä.
Jos kiinnitykset uhkaa jäädä väärälle puolelle rajaa, niin voi olla että sota
jatkuu viellä tovin.

Mielenkiintoista olis kyllä olla kärpäsenä katossa, että kuinka naurettavia
vaatimuksia nuo esittää aselevolle.

[ 4 viestiä | ]