Nalle Puh Akbar Nalle Puh Akbar
Ja se oli kaunista Ja se oli kaunista
Haluatko miljonääriksi Haluatko miljonääriksi
maahan muuttaja apu apustus maahan muuttaja apu apustus
Ikkunantakuinen "oh no" Ikkunantakuinen "oh no"
Henki toteuttaa Henki toteuttaa
Jumal x10 Lavis - Huutista Jumal x10 Lavis - Huutista
nannaa nannaa
Niccat Niccat
"Nyt näkyy valot" "Nyt näkyy valot"
Seppä syntyessään Seppä syntyessään
Juokaa säännöllisesti vettä :) Juokaa säännöllisesti vettä :)
Viimeinen blyathoollinen Viimeinen blyathoollinen
Kumi unohtu Kumi unohtu
SERBIA STRONG SERBIA STRONG
Kuolleen kissan kultti Kuolleen kissan kultti
Ryppy ja Reikä käsittelevät turvapaikkahakemuksia osa IV Ryppy ja Reikä käsittelevät turvapaikkahakemuksia osa IV
Lättymaa todisteita Lättymaa todisteita
Vaimon kanssa Vaimon kanssa
Vrolok - Sleeping Close to Death Vrolok - Sleeping Close to Death
Näytti hyvältä paperilla Näytti hyvältä paperilla
Jytkyt patit Jytkyt patit
hyvä laatikotta hyvä laatikotta
Japanisoitu börheä Japanisoitu börheä
 529 näyttökertaa, 1 viesti, 1.93 MB, 1 tiedosto, 07.02.2025 18:24:00
[ + 3 | ]

tarkka osuma

[77828] [tarkka_osuma.gif] [1.93 MB] [300x212] [] []
tarkka_osuma.gif

m203

 · 

kranaatinheitin

 · 

etäisyys

 · 

räjähdys

(60)
12.06.2026 13:15:34 | 13:22:32
#757561 [+-] Piilota Suosittele

@kessu sanos millä naatilla toi ampuu ? Tuo on huomattama viive mikä tulee alku- ja jälkiräjähdyksen välissä. Mä oletan että toi on kaasu/kaasuuntunut säiliö, esimerkiksi bensasäiliö tyhjänä jättää aina muutaman ämpärillisen bensaa pohjalle joka haihtuu kaasuksi ilmaan. Liekkien perusteella veikkaisin jotain tällästä, mutta olettaisin että viive primääri ja sekundaariräjähdyksen välillä pistää miettimään

Naatti osuu kylkeen, mutta suurempi räjähdys vaikuttaa tulevan säiliön sisältä. Ellei tuolla ollut jo joku pioneeri käyny laittamassa stydympää dynyä ja nää jätkät vaan pelleilee tai halus tehä tarkotuksella videon missä kameran taustalla pioneeri painaa kytkimestä

Kuvien perusteella 80- 90-luvun keissejä mitä noita oli Irak, Afghanistan jne jossa jenkit toki käytti laajasti M203:sta (käytttää edelleen?) jolloin noille jaettiin pääasiassa HE sekä savunaatteja. Käsittääkseni WP:tä eli fosforiakin käytettiin paljon muuallakin kuin vietnamissa, myös moderneimmissa operaatio hiekkaneekereissä. Sit oli se APSD-HDDVD kranaatti jonka nimeä en muista kun se oli joku 7 kirjaimen yhdistelmä. Jokin "Armor Piercing Sabot Dual Purpose" jne merkitykset niillä oli. Muistais vaa mikä vittu se oli. AP se alko ja sit oli useampi kirjain perässä

[ 1 viestiä | ]