Varokaa näitä lapsia Varokaa näitä lapsia
Jussi Jussi
minulla on kala :3 minulla on kala :3
Keksi Keksi
Nugs Nugs
Kissakuvia Kissakuvia
sleepy kitty :3 sleepy kitty :3
fug gomunism fug gomunism
Ole parempi kuin ajattelet itseäsi Ole parempi kuin ajattelet itseäsi
moi :3 moi :3
Cook the man some eggs Cook the man some eggs
Italian Cock Book Italian Cock Book
säkkitassu :3 säkkitassu :3
Safety first Safety first
Gondolan neljä vuodenaikaa Gondolan neljä vuodenaikaa
identiteettikriisi identiteettikriisi
Kaverin kaa syömään Kaverin kaa syömään
Corona Corona
oioio oioio
Ei saanut naksuja Ei saanut naksuja
iltalaulu :3 iltalaulu :3
rage guyn elämä rage guyn elämä
Brittiläinen Ykä sonni Brittiläinen Ykä sonni
Näin hoituu pari laattaa mukavasti ♥ Näin hoituu pari laattaa mukavasti ♥
 482 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto, 23.01.2025 17:48:57
[ + 2 | ]

disney

[77282] [c2269a74886bb43c.jpg] [0.28 MB] [929x1432] [] []
c2269a74886bb43c.jpg

disni

 · 

piratismi

(5)  · 

paska

(483)  · 

leffa

(24)
24.01.2025 00:31:22
#675478 [+-] Piilota Suosittele

Deadpool & Wolverine oli Disneyn ainut leffa vuonna 2024 ja ainut joka on tehnyt rahaa enemmän kuin kustannukset sitten vuoden 2020.

24.01.2025 17:00:52
#675652 [+1] Piilota Suosittele

>>675478 En jaksa lähteä tarkistamaan, mutta mitään jymymenestyksiä ei ole
tullut endgamen jälkeen. Spidermanit sen jälkeen varmaan ainoita, jotka
deadpoolin kanssa tehneet tulosta.

Ei varsinaisesti näytä hyvältä marvelin tulevaisuus, kun suurinosa vanhasta
kaartista joilla oli vankka fanilauma tapatettiin ja tilalle aletaan
tuputtamaan temuversioita näistä.

25.01.2025 01:47:37
#675837 [+-] Piilota Suosittele

>>675652
Faktat ovat muiston varassa, ja luultavasti päin persettä, mutta kyllä vituttaa varsinkin Starkin kuolema, hän oli kuitenkin oikeasti se johtaja ja keskipiste eikä kapteeni lautanen, mutta ehkä hänestä ja varsinkin hänen vaimostaan tuli vain liian vanhoja.

Haluaisin todella nähdä kenestä on Tony Starkiksi Robert Downey Jr.:n jälkeen.

[ 3 viestiä | ]