kusinen yrjis kusinen yrjis
tulen pierentää tulen pierentää
Ortodoksimunkkien hyökkäys Ortodoksimunkkien hyökkäys
Me kuollaan kaikki Me kuollaan kaikki
sosiaalinen media sosiaalinen media
Jumalan terve Jumalan terve
Aivosolomu Aivosolomu
Talvinen apu Talvinen apu
Silmienvälliin Ryssää aseveljet! Silmienvälliin Ryssää aseveljet!
Nelioviset autot eivät ole sporttisia...eiku... Nelioviset autot eivät ole sporttisia...eiku...
Ylpeä uskovainen Ylpeä uskovainen
gondola kaikkialla gondola kaikkialla
jano yllättää jano yllättää
Muistakaan aina uskoa hurskasta mediaa Muistakaan aina uskoa hurskasta mediaa
vitun mannet vitun mannet
Gondola kommunikoi ikkunoin Gondola kommunikoi ikkunoin
Rysän päältä Rysän päältä
Gondola Linnakkeen vankina Gondola Linnakkeen vankina
fak fakjuu fakin fak fakjuu fakin fak fakjuu fakin fak fakjuu fakin
haters gonna hate haters gonna hate
Natseista puhdistaja.. Natseista puhdistaja..
Hopojen yö Hopojen yö
Niinistöö Niinistöö
Elon Musk kieltäytyy boikotoimasta Venäjää Elon Musk kieltäytyy boikotoimasta Venäjää
 479 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.65 MB, 1 tiedosto, 16.01.2025 02:56:51
[ + 0 | ]

Mullapa on tämmönen harvinaisuus

[77012] [1000017108.jpg] [1.65 MB] [1832x4064] [] []
1000017108.jpg

ddr2

 · 

ddr3

16.01.2025 02:59:58
#673515 [+-] Piilota Suosittele

Eli emolevy jossa mahdollisuus dd2 ja dd3 muistille samalla mevyllä, voisko joku lähettää mulle ddr3 dual channel? Mulla on vaan ddr2 dual channel

16.01.2025 05:01:31
#673544 [+-] Piilota Suosittele

Se DDR muuten toimii sen hitaimman mukaan, siksi (nyt muistan) en päivittänyt DDR2:sta 4:stä vaan suoraan 8Gb DDR3 sisään jolla ei paljoa keulittu edes 2017.

17.01.2025 03:04:26
#673708 [+-] Piilota Suosittele

>>673696 en jaksa nut mut se taitaa olla se 1333 eli periaatteessa voin hommaa nopeemöiaki ku on halvemia, toimii vaan tolla nopeudella, itseasiassa löysin parin 10e hintaan

17.01.2025 04:24:33
#673721 [+-] Piilota Suosittele

>>673696
Eigs DDR3 ole vähän vanhanaikaista jos ajattelee pelikäyttöä. Päivitän koneen taas kerralla vasta kun GTA VI tulee, tarvii ainakin paremman prossun, hyvin todennäköisesti näyttiksen, ja muistit uusia, se tarkoittaa myös uutta emolevyä.

Pelasin monta vuotta GTA V:tä 720px ja minimigraffoilla, en halua pettyä, no en silloinkaan pettynyt sisältöön, mutta haluan kaiken pelistä irti.

Toivottavasti fysiikka, pelimaailman ja pelattavuuden pienet mutta hauskat yksityiskohdat palautetaan GTA IV-tasolle tai paremmaksi.

[ 11 viestiä | ]