harry potter harry potter
Pyykinpesua Pyykinpesua
rikos kannattaa rikos kannattaa
Baarin jälkeen mailma keinuu Baarin jälkeen mailma keinuu
Kidutuksen historiaa Kidutuksen historiaa
Lara on pilalla Lara on pilalla
tissien väliin tissien väliin
opetusmateriaali opetusmateriaali
Opi uusi taito tänään Opi uusi taito tänään
vassarien aivotuksia vassarien aivotuksia
Selitä tää vakuutusyhtiölle Selitä tää vakuutusyhtiölle
Kannattaa kokeilla itse Kannattaa kokeilla itse
piri toimii piri toimii
anna pini anna pini
Biologi ja sukupuolihullu Biologi ja sukupuolihullu
keklu katti keklu katti
Nekkulit ostoksilla Nekkulit ostoksilla
Sähkö Sähkö
SDP olisi maksanut SDP olisi maksanut
ahmii ahmii
Joka päivä on perjantai Joka päivä on perjantai
tiukka paita tiukka paita
nää tulee sua mettässä vastaan nää tulee sua mettässä vastaan
raana raana
 890 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.3 MB, 1 tiedosto, 19.11.2024 09:43:22
[ + 6 | ]
👑 Plussatuin 19.11.2024.

Netistä käskettiin sisälle lämpimään

[74895] [3896cca6320d35fc.mp4] [2.3 MB] [576x1024] [8.71s] [] []

koira

(1228)  · 

kylmä

(30)  · 

lumi

(122)  · 

husky

(17)
19.11.2024 14:02:29
#660739 [+4] Piilota Suosittele

Olin kerran yötä talossa jossa oli hevosia. Menin päivällä hakeen postia. Naapuri oli laittanu lapun että ottakaa hevoset sisään ne palelee! Tarhassa oli suokki ja shettis....

19.11.2024 18:09:52
#660752 [+3] Piilota Suosittele

Huskyllä ja parilla muulla rodulla, joka on sopeutunut talveen, niin
välillä ainakin viihtyvät paremmin pikku pakkasessa, kuin tuvan lämmössä.

Tutulla oli Husky ja se tykkäs lumesta, kun se olis ollut kokainia.
Turha yrittää saada mihinkään katokseen saati sisätiloihin, jos pakkanen
ei menny alta -30.

Iltasin loikkas vain kinoksiin ja hautas ittensä sinne niin, että vain kuononpää
näky ja toivotteli hyvää yötä muulle porukalle.

Sen verran fiksukin, että jos yöllä oli vesikuppi vähän jäätynyt, eikä
saanut siitä pintaa poljettua rikki, niin toi ämpärin oveneteen, että
tehkääs tälle jotakin.

19.11.2024 22:53:12
#660795 [+1] Piilota Suosittele

>>660752
Mulle ku tuli tuo kääpiösamojedi niin jo ekana talvena nukku ulkona lumihangessa. Piti oikeen maanitella ja houkutella, että tuu ny vittu sisälle sieltä. Tuolla se vieläkin vetelee vaan unta palloon pensaan alle kaivamassaan montussa vaikka ois -15 tai enemmänkin pakkasta. Kyllä se välillä käy raapasemassa ovea, vähän sulattelee jäätyneitä viiksikarvoja ja haluaa takas pihalle. Kyllä mää sen tietenki yöksi otan sisälle vaikkei aina haluaiskaan.

19.11.2024 23:16:21
#660800 [+1] Piilota Suosittele

>>660795 Nuo siperianveriset on kyllä vekkuleita tuon pakkasen ja talven kanssa.
Sitten toisena ääripäänä tutulla entinen suomenpystykorva, joka asu ihan sisällä,
niin tykkäsi röhnöttää talvisaikaan pannuhuoneen lattialla.

Viihty kyllä pihalla riistan perässä, mutta tuli kyllä mielellään sisälle
reissun päätteeksi.

20.11.2024 07:14:16
#660823 [+2] Piilota Suosittele

>>660800
Juu ei välttämättä puudeli innostu nukkumaan kylymässä, mutta sitten on näitä runsaskarvasia jotka varmaan vetäis menemään talvetkin tuolla susilaumojen parissa jos vaan antais mennä.

[ 7 viestiä | ]