Lääkärissä Lääkärissä
Eikö ollut osuvasti murjaistu? t. Shiro Eikö ollut osuvasti murjaistu? t. Shiro
Näin asiat pitää hoitaa. Näin asiat pitää hoitaa.
Vitsillinen sarjakuva 18 Vitsillinen sarjakuva 18
Valupertin muija Valupertin muija
Mites tässä nyt näin? Mites tässä nyt näin?
Modern first world pröblems Modern first world pröblems
Tissieläin Tissieläin
Ei pysy housuis Ei pysy housuis
Taas historian havinaa Taas historian havinaa
Cat Stevens Cat Stevens
Cat's not out of the bag ;3 Cat's not out of the bag ;3
Kannanotto Kannanotto
Pilikullisen läskipaska tribuutti Pilikullisen läskipaska tribuutti
Viehkeä punapää Viehkeä punapää
Mut mitäs sanot tästä? Mut mitäs sanot tästä?
216Komekko 216Komekko
Arvaa harmittiko..? Arvaa harmittiko..?
Katupallo Katupallo
Puntti koira autoilee Puntti koira autoilee
För helvete! För helvete!
Ei vittu lopeta Ei vittu lopeta
Juuh elikkäs ananas pizza Juuh elikkäs ananas pizza
Oispa syksy. Oispa syksy.
 678 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.99 MB, 1 tiedosto, 10.11.2024 15:51:49
[ + 2 | ]

luomuhirvi

[74599] [luomuhirvi.png] [0.99 MB] [660x750] [] []
luomuhirvi.png

hirvi

(22)  · 

luomu

(5)  · 

hampurilainen

(74)
10.11.2024 20:15:45
#658910 [+-] Piilota Suosittele

>>658873 Perhana kun Kylmänen pistettiin rahoiksi sen tehtaan palon jälkeen, ne teurasjätehampurilaiset oli parasta paskaa mitä sillä rahalla sai. Se oli harrastusporukan monen ryyppyviikonlopun vakioruoka pannulla voissa paistettuna, juustolla ja majoneesillä.

10.11.2024 20:46:01 | 20:46:56
#658915 [+-] Piilota Suosittele

>>658910 Kerkesinkin unohtamaan Kylmäsen tuotteet. Kilohinta tuotteessa oli senverran
parempi moneen muuhun verrattuna, että huonomman laadun kärsi viellä irvistelemättä.

Täälläpäin ei niiden tuotteita tainnut pahemmin olla hyllyssä, että en
edes tiennyt, että konkassa jo parivuotta.

10.11.2024 20:54:00
#658917 [+1] Piilota Suosittele

>>658915 Tänne asti niitä tuli paikalliseen Prismaan, mutta sitten yhtäkkiä ne katosivat ja tilalle tuli 10 senttiä kalliimmat HK:n purilaiset, aloin selvittelemään asiaa ja syyksi selvisi sen Rantsilan teurastamon palo ja se, että joko vakuutus ei korvannut tai omistajat tyytyivät lunastushintaan, mutta toimintaa ei kuitenkaan ole enää jatkettu.

[ 5 viestiä | ]