Esko päättää muuttaa elämänsä Esko päättää muuttaa elämänsä
pro gamer pro gamer
shrek shrek
Kiltin koiron rötväysruno :3 Kiltin koiron rötväysruno :3
Let me play you the song of my people :3 Let me play you the song of my people :3
Kratosin kirous Kratosin kirous
teemukisse teemukisse
Uteliaisuuss koituu kohtaloksi Uteliaisuuss koituu kohtaloksi
Oon todella kipee.. Oon todella kipee..
Mainos vs totuus Mainos vs totuus
Lentävä börh Lentävä börh
Gaysir Gaysir
Ukkosiskustettu Ukkosiskustettu
Intialla taitaa vielä olla jotain hampaankolossa Intialla taitaa vielä olla jotain hampaankolossa
Soviet Minion Soviet Minion
Uskomattoman makoisa herneellisyys Uskomattoman makoisa herneellisyys
Uusi reality ohjelma Uusi reality ohjelma
Hitler Hitler
Ylivertainen Ylivertainen
iso venäjä iso venäjä
youtubehaasteet tiivistettynä youtubehaasteet tiivistettynä
siivoushommia siivoushommia
täräytänkö täräytänkö
Epäonnistumiskokoelma 2 Epäonnistumiskokoelma 2
 645 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 22.10.2024 13:55:27
[ + 2 | ]

Virka-apu

[74069] [tiedosto.jpg] [0.22 MB] [965x979] [] []
tiedosto.jpg

apu apustaja

(344)
22.10.2024 21:00:11
#654655 [+1] Piilota Suosittele

>>654642
>>654618
Virka-apussa mä olin intissä muistaakseni vain kerran. Pelattiin pleikkaria ja hajoiltiin röökillä käymiseen. Kohokohta oli aina ku oli ruokailu. Kaverin kans käytii huviksee vaan kiertelee varuskunta-aluetta läpi kun sotku oli niin nähty. Toki täytyy muistaa, että siihen aikaan läppärit oli niin kalliita ettei kovin moni edes uskaltanut ottaa sellaista. Meidän saapumiserästä vain yksi anoi lupaa kapteenilta, sekä sai sen. Ja mitä meitä oli tyyliin 300 ? Nyt ne samit lanitttaa CeeÄssää, juo EeÄssää ja leikkii hippaa.

Ja senkin netisssä.

[ 7 viestiä | ]