DbD animaatioparodia DbD animaatioparodia
Oy vey Oy vey
En oo muuten vähään aikaan nauranut niin paljon kun nyt :D En oo muuten vähään aikaan nauranut niin paljon kun nyt :D
apina apina
Järjestyksenvalvoja :D Järjestyksenvalvoja :D
vanhuusetu vanhuusetu
Panisitko? Panisitko?
kun puhut ilkeitä venäjästä kun puhut ilkeitä venäjästä
Jesus Truthsayer Jesus Truthsayer
Olispa kaljaa Olispa kaljaa
mämmi mämmi
Teit kohtalokkaan virheen >:3 Teit kohtalokkaan virheen >:3
vaaliväsymys vaaliväsymys
:) :)
Metsästysvinkki Metsästysvinkki
Metsän nopein eläin Metsän nopein eläin
käynnistinpakkaus käynnistinpakkaus
Normaalia? Normaalia?
Taiteilija Taiteilija
Väyrysen kissa Väyrysen kissa
Koira komentaa läskiä Koira komentaa läskiä
Kissakuvakokoelma Kissakuvakokoelma
Ruotsinvalta Ruotsinvalta
Teknologinen kehitys Teknologinen kehitys
 753 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 19.10.2024 13:33:38
[ + 3 | ]

Lihavauva

[74027] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [600x450] [] []
tiedosto.jpg

mättö

(66)  · 

ruoka

(403)  · 

liha

(79)  · 

vauva

(114)  · 

baby

(15)  · 

meat

(6)
19.10.2024 16:04:50 | 16:05:12
#654092 [+1] Piilota Suosittele

Jalat ja kädet paistuu hyvin, pää ja vatsan sisälmys heitetään kompostiin kuitenkin, joten 👌🏾

19.10.2024 18:04:12
#654155 [+2] Piilota Suosittele

>>654150

Ei ole, mutta jos on joskus pakko osallistua sosiaalisen paineen takia >:3 Olis kiva viedä kakku raakana ja paistaa se yhtenä ohjelmanumerona :D

Ei jaksanut monistua, kun pennut pitäisi vielä kasvattaakin :3

20.10.2024 11:12:46
#654349 [+-] Piilota Suosittele

>>654144 Voisin suorittaa "baby showerin" kohtuusi. Jätä kasvatus minun huolekseni, opetan niistä rehtejä metsäläisiä, oikein kärtyjä ja vittumaisia, mutta rehtejä ihmisiä, juuri sellaisia mitä tämä maailma kaipaa.

22.10.2024 18:00:32
#654611 [+-] Piilota Suosittele

>>654416
lapset olisi luultavasti autismin kirjolla.

Kukapa meistä ei olisi "autismin kirjoilla", se johtuu auringonvalon puutteesta näillä leveysasteilla. Suomalaiset katsovat liikaa ulkomaisia ohjelmia aurinkoisista maista ja saavat siitä sellaisen käsityksen, että jopa täällä pimeässä Pohjolassa ihmisten pitäisi olla yhtä iloisia ja ulospäin suuntautuneita, tai muuten he ovat autisteja.

[ 9 viestiä | ]