Hyvä nimi Hyvä nimi
uusi tytär uusi tytär
Koiro käy kuumana Koiro käy kuumana
Sarjakuva Sarjakuva
Paint-kalenteri luukku 17 Paint-kalenteri luukku 17
Ponille kyytiä Ponille kyytiä
Moukat Moukat
jynkkyä jynkkyä
Nigerian pojat teki scambaittaajille videon Nigerian pojat teki scambaittaajille videon
Ei se oo aina niin heleppua Ei se oo aina niin heleppua
Pokemon Pokemon
Kiukuttaa se pientäkin välillä Kiukuttaa se pientäkin välillä
Luukku 16 Luukku 16
Mina anna sinule virta-apustus Mina anna sinule virta-apustus
The Lobo ParaMilitary Christmas Special The Lobo ParaMilitary Christmas Special
Godspeed You Black Emperor - East Hastings Godspeed You Black Emperor - East Hastings
eipäs plagioida eipäs plagioida
ei menny ku leffoissa ei menny ku leffoissa
lisää rammia lisää rammia
viimenen kerta kun niitä muttereita kiristellään viimenen kerta kun niitä muttereita kiristellään
Koira Koira
valmiina palvelukseen :3 valmiina palvelukseen :3
Panosaari Panosaari
Ryppy ja isä osa II Ryppy ja isä osa II
 835 näyttökertaa, 9 viestiä, 4.51 MB, 1 tiedosto, 26.07.2024 22:29:34
[ + 0 | ]

Semmosia ne naiset on


nainen

(2351)  · 

mies

(575)  · 

tappelu

(85)  · 

ottelu

(9)  · 

sukupuoli

(23)
27.07.2024 00:53:21
#637289 [+-] Piilota Suosittele

>>637285
E... en. Ensinnäkään mulla ei oo pullonaukasijaa ja toisekseen se on varmaan jo ainaki 15 vuotta vanahaa niin tuskin etes haisis hyvälle. Vähän ku Surströmmingin aukasis veikkan ma.

27.07.2024 01:58:59
#637324 [+-] Piilota Suosittele

>>637289
Mun kurkkupurkin? Naiset on oikeesti heikkoja, ajattele jos ne ois keskimäärin yhtä älykkäitä kuin miehet, ei vietävissä jokaikiseen humpuukiliikkeeseen, ja voimaltaan sekä agressiivisuudeltaan miesten tasolla.

Sitä pitäis kääntyä homoks kaikkien ketkä lapsia haluis, puolen jopa hinteiks.

27.07.2024 21:58:19
#637494 [+-] Piilota Suosittele

>>637324
Säilökkö nää perkele kalijaa kurkkupurkeissa? Hyi kuinka epähygienistä, ottaen huomioon sun tavan elää ku sikolätissä niin et varmaan etes oo pessy sitä purkkia ennen ku täytit bissellä. Tästäpä muuten tuliki mieleen semmonen ku olin TET:ssä (siis ei se Tet-hyökkäys) Hesburgerissa. Siellä oli yön yli liossa olleita kastikeputeleita oottamassa pesua ja uudelleen täyttöä. Osaan purkeista oli jääny sooseja niin tiukkaan jumiin ettei ne etes puhistuneet yön aikana vaikka olivat pesuvedessä. Siinä sitä sitten huuheltiin enimmät mitä lähti painepesurilla ja sitten vaan soosia päälle. Ei oo sen jäläkeen palijua teheny mieli käydä syömässä hampurilaisia. Hyi saatana.

Niin ja sitten vielä seki että ohan niitä vahavoja naisiakin olemassa jotka pyörittää äijiä pitkin seiniä jos sikseen tulee. Eniten kuitenki naisissa vituttaa se niiden täysin sekava ajatuksen juoksu ja selän takana vittuilu. Miehet sentään sanoo suoraan toisilleen jos toisen käytöksessä vituttaa joku asia. Akat vaan esittää keskenään kavereita ja sitten kaivaa kuoppaa toiselle joka käänteessä. Muutenkaan niillä ei tunnu onnistuvan etes yksinkertasimmatkaan hommat.

Kaupassaki ku seuraa miten ihimiset käyttäytyy niin äijät menee pottuhyllylle ja nappaa ensimmäisen pottusäkin mikä tulee vastaan ja jatkaa matkaa. Ämmät jää siihen sitte arpomaan, että minkälaisia pottuja pitäis olla ku on viikon pariton päivä menossa ja Merkurius on nousemassa Kalaan nähden. Ei se oo ihime että niillä kestää puoli tuntia käydä kaupassa ku saman homman äijät tekee kymmeneen minuuttiin ja siihen on laskettu jo kassalla jonottaminen.

[ 9 viestiä | ]