Ei mee huonosti muttei... Ei mee huonosti muttei...
Sopranos, mutta vain gabbagool Sopranos, mutta vain gabbagool
Sitä parempaa laittomuutta Sitä parempaa laittomuutta
Kerrankin tarpeekseen Kerrankin tarpeekseen
Kikkelityty Kikkelityty
Korppi VPN Korppi VPN
Riialla tais olla odotukset korkealla Riialla tais olla odotukset korkealla
Taas Marinaa. Taas Marinaa.
Tynkkynen Tynkkynen
Michael Jackson tiesi jutkujen metkut Michael Jackson tiesi jutkujen metkut
Kyllä lähtee Kyllä lähtee
Gateway Gateway
Muutama kuva 10. Muutama kuva 10.
leipäjono leipäjono
hikage hikage
Äänestystaulu Äänestystaulu
Persujen vaalitöherryksiä osa 2 Persujen vaalitöherryksiä osa 2
Taikatemppu, oho! Taikatemppu, oho!
Voi jestas.. Voi jestas..
huvila ja huussi huvila ja huussi
Uusi lääke Uusi lääke
Lene, meine liebling Lene, meine liebling
Prisma kaleva Prisma kaleva
Hyvä kymysys Hyvä kymysys
 713 näyttökertaa, 10 viestiä, 3.62 MB, 1 tiedosto, 18.06.2024 00:17:47
[ + 1 | ]

Imuriarvostelu

[71245] [193725-ba788f2e6f14a9526221b06766d0cc0b.mp4] [3.62 MB] [352x656] [59.57s] [] []

saksa

(119)  · 

imuri

(68)  · 

kulli

(251)
18.06.2024 04:24:58
#628094 [+-] Piilota Suosittele

>>628077
Tunnustan, mulla on ihan sama juttu sen kans. Oon jo kohta 20 vuotta heitelly sitä pitkin seiniä, potkinu ja huutanu pihalla, että muut osakkaat meidän puolella ja tien toisella puolella ne vilautteli jengimerkkejä niin poikain kaa asetettiin pyyhkeet nurmikolle, riisuttiin meidän sandaalit ja ruvettiin pyllistelemään niille naapurin mutkuputkuuugailubuubailu sakille. Ne suuttu ja rupes kirkumaan ku mölyapinat niin heitettiin iso verkko niien päälle ja tehtiin niistä meijjän seksi/ruokaorjia. Ja koska me ollaan demokratia niin jokainen saa valita, että nusskkiko ensin ja tappaa sitten, tappaako ja nussii sitten sen jälkeen vaiko jos nussii ja samalla tappaa tai jos ensin tappaa ja aivan loppupätkässä sitten nussii niin tämä on niin erittäin monikulmainen asia, että - sori, partsilla oli mustavalkonen enkeli niin piti jutella sen kans hetki. Sano eksyneensä, oli menossa jonnekki festareille. En tiiä, ei kiinnosta.

19.06.2024 20:10:49
#628485 [+-] Piilota Suosittele

>>628335
Ei. Tosin tuli neljä päivää juopoteltua mutta vain kalijalla ku rupes vituttaan se serkun hyvästely. Eilen en sitte ottanu, mutta onneks tänään pääs taas harrastuksen pariin. Ei tää ihan suunnitelman mukasta oo ku pitäis olla yks ottopäivä ja pari juomatonta, mutta vitut semmosesta kunnes alakaa taas tasottumaan.

19.06.2024 23:59:55
#628608 [+-] Piilota Suosittele

>>628485
Mulla ois jos päättäsin, ja olisinkin päättänyt olla juomatta, mutta juhannus lähestyy, pitää tankata viinaa (kaljaa tosi hitaasti) että olen sitten kännissä.

[ 10 viestiä | ]