shione cooper shione cooper
Pornoa Pornoa
uran vaihto uran vaihto
kuvakevi kuvakevi
Trumpin sekoilut telkkarissa Trumpin sekoilut telkkarissa
Psyyke kuvakommentti Psyyke kuvakommentti
sanna marin sanna marin
kusetusta kusetusta
valerie malloy valerie malloy
Ihana nainen Ihana nainen
pyhä lehmä pyhä lehmä
hyviä aseita hyviä aseita
normaalien naisten illanvietto normaalien naisten illanvietto
linnunpöttöjä linnunpöttöjä
sammakkoparkki sammakkoparkki
läskiperse läskiperse
kitboga kiusaa pajeet-scämmeriä kitboga kiusaa pajeet-scämmeriä
Digimummo, Psyyke ja sen äiti kaupassa Digimummo, Psyyke ja sen äiti kaupassa
Jakopään ketju Jakopään ketju
March of Progress March of Progress
unelma unelma
katri kulmuni katri kulmuni
Antiikin ajan hassutteluja Antiikin ajan hassutteluja
jäätelöpuikko jäätelöpuikko
 926 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.76 MB, 1 tiedosto, 10.06.2024 21:07:59
[ + 2 | ]

työmies

[71057] [tyomies.png] [0.76 MB] [721x960] [] []
tyomies.png

työmies

(37)  · 

katalysaattori

(10)  · 

mustalainen

(155)  · 

manne

(192)  · 

työ

(112)  · 

varas

(150)  · 

ravineekeri

(70)  · 

ähly

(64)  · 

rosvo

(85)  · 

rikollinen

(111)  · 

työkyvyttömyyseläkeellä

(67)  · 

leif

(40)  · 

työtön

(105)
11.06.2024 19:46:30
#626360 [+-] Piilota Suosittele

>>626319
Tuosta C5:stä ainoan rahan saa painon mukaan romuttamosta. :D

Shitikkamiehet jakelee joviaalisuuttaan vanhoja aluvanteitakin ilmaiseksi keskenään (ellei ole hyvät renkaat, jolloin pyytävät rahaakin).

Yhdellä kaverilla oli joskus aikanaan kymmeniä Shitikoita. No, olihan siellä jokunen Pökökin ja lauma Relluja, mutta Shitikoita oli ja paljon. Sitten piti ranchi myydä ja olikin vähän enemmän haasteita Shitikoiden kadottamisessa. Aluksi niitä meni hyviin koteihin, mutta aikajanan juostessa siellä meni harvinaisuuksiakin jo paaliin. Harmi.

Hitto, 2 vuotta sitten melkein ostin Mersun sijaan helvetin harvinaisen Shitikan. 3 litran bensakoneella varustetun parisataa heppaisen Xantian. Xantia Activa V6 190hp. Koitin tinkiä jonkun verran, siinä olisi vähän ollut seisonnan jälkeen laitettavaakin nimittäin ja auto oli 90-luvun lopusta. Komeassa kunnossa ja useita tonneja hintaa, tarjosin siitä tosiaan, mutta myyjä vähän empi ja auto ostettiin ulkomailta näkemättä. Meni Ranskaan, oli sen verran harvinainen. Itse en arvostanut ihan niin paljoa sellaista, joten lisää taaloja ja modernimpi Mersu paljon suuremmalla teholla alle vaan silvuplee.

[ 3 viestiä | ]