Paras ilta ikinä Paras ilta ikinä
Hyvää vappua! Hyvää vappua!
Ruohonleikkuri. Ruohonleikkuri.
roskis roskis
Uuni myynnissä Uuni myynnissä
haha benis haha benis
Sanakirjan otoksia.. Sanakirjan otoksia..
Jaromir Jaa. Jaromir Jaa.
Nyt tulee kebabbia Nyt tulee kebabbia
Gondola ja ystävyyskamat Gondola ja ystävyyskamat
Junes Lokka Junes Lokka
Ylilauta mainittu ylen artikkelissa Ylilauta mainittu ylen artikkelissa
E-P:n kone- ja tarvike E-P:n kone- ja tarvike
Token talent! Token talent!
Hand of Loiri Hand of Loiri
Gynellä Gynellä
Miksihän.. hmmm.. 🤔 Miksihän.. hmmm.. 🤔
wagner fuuu wagner fuuu
Jo on vaikeata olla nainen :D Jo on vaikeata olla nainen :D
Mustat sotkee valkoiset siivoo Mustat sotkee valkoiset siivoo
Slayjerin pesukone Slayjerin pesukone
Hissilappu Hissilappu
Opel Ascona Opel Ascona
Surfing bird Surfing bird
 1 138 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.1 MB, 1 tiedosto, 30.04.2024 15:38:18
[ + 3 | ]

Katolta hyppääminen

[70267] [tiedosto.mp4] [1.1 MB] [1920x1080] [11.78s] [] []

30.04.2024 16:53:55
#617517 [+-] Piilota Suosittele

Jonkun lääkärin mukaan 3. kerroksesta putoaminen on fataalin raja. Toki voit selvitä hengissä 5. kerroksesta mutta ikinä et kävele sen jälkeen. Oikein hyvällä tuurilla selviää pyörätuolissa loppuelämänsä

30.04.2024 19:10:49
#617574 [+-] Piilota Suosittele

>>617563
Fysiikka oli aikanaan mukavaa, mutta kemia oli mahtava aine.

Jossain kohtaa tosin piti valita että markkinointiviestintä vai fysiikka, kun olivat päällekkäin joten markkinointiviestintä tietenkin, totta munassa.


Fendi Jeans
Saggin my jeans
Massii on nii paljo housut tippuu
Taskut on nii täynnä housut tippuu
Fendi Jeans
Saggin my jeans
Massii on nii paljo housut tippuu
Taskut on nii täynnä housut tippuu

Leegot on valkoset yayoo
Kysyt mul yayo mul ei oo
Cledos leijuu Galileoo
Jinpachi flow sä saat K.O
Mä stäkkään mu massit mä stäkkään mu pesoo
Älä tuu fronttaa siis älä tuu lesoo
Safkaan mä jopa enemmän ku Theo
Safkaan nää jäbät missä on mu mayoo
Drip drip tip top
Heitän muijaa jalas Gucci flip flops
Lean wok, wok wok
Cledos plugi mulla on se rerock
Big racks, big bucks
Cani iso maha niiku Rick Ross
Fendi logo on mu farkuis
Neljätoist tonttuu on mul takataskus

03.05.2024 22:24:44
#618273 [+-] Piilota Suosittele

Harmi ettei täällä ole oikein korkeita taloja. Noi 13 kerroksiset tekis temppunsa, mutta varmaan suunniteltu siten etten pääse lähellekään ikkunaa tai kattoa jos en talossa asu.

[ 6 viestiä | ]