Itku / kakka Itku / kakka
that moherfu**er that moherfu**er
pellet opissa pellet opissa
Blub blub Blub blub
Tyhmää Tyhmää
Jouko Piho Jouko Piho
Main Difference Between Europe and USA Main Difference Between Europe and USA
naisvihaa naisvihaa
Olet vain kateellinen Olet vain kateellinen
Vittu ku yrittää pelata dark souls mut läski sisko haluu nussii. Vittu ku yrittää pelata dark souls mut läski sisko haluu nussii.
Studio Killers - Jenny Studio Killers - Jenny
seitsemän meren seilaaja seitsemän meren seilaaja
Kissakuvia ja -gif Kissakuvia ja -gif
>Globalismi :D >Globalismi :D
Mikä soisi? Mikä soisi?
Isänmaan toivot Isänmaan toivot
Löysivät luukun Löysivät luukun
Börheä ero :3 Börheä ero :3
Työni on kohta tehty :3 Työni on kohta tehty :3
>:3 >:3
Venäläinen puutalo Venäläinen puutalo
Japanipallo Japanipallo
Voi tätä ilon päivää! Voi tätä ilon päivää!
Unohtunut juna Unohtunut juna
 721 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.86 MB, 2 tiedostoa, 17.04.2024 19:38:09
[ + 0 | ]

Äänestetään bensan hinnan korottajat ulos!

[69896] [tiedosto_1.jpg] [0.26 MB] [1076x536] [] []
tiedosto_1.jpg
[69895] [tiedosto_2.jpg] [0.6 MB] [1070x1242] [] []
tiedosto_2.jpg

perussuomalaiset

(81)
18.04.2024 01:29:21
#614905 [+-] Piilota Suosittele

>>614898
Marinin hallitus laski suunniteltua jakeluvelvoitetta ja siis polttoaineveroa 16 senttiä litralta.
Nykyinen persujen propaganda kertoo, että he ovat laskeneet.
Todellisuudessa nykyinen hallitus laski jakeluvelvoitetta 4 senttiä ja nostivat arvonlisäveroa 1.5 pinnaa, joten nykyinen hallitus NOSTI bensan pumppuhintaa.

18.04.2024 01:55:14
#614907 [+2] Piilota Suosittele

4 vuotta ei riitä, ja seuraava hallitus on vassarihallitus. En yhtään ihmettele, mutta onko kukaan ajatellut sijoittamista Suomeen, tai sen tekemistä muille helpommaksi?

18.04.2024 15:02:48
#614931 [+-] Piilota Suosittele

>>614905 Marinin hallistus myös oli mielellään nostamassa jakeluvelvotteen
huomattavasti korkeammaksikin, mutta maailmantilanne kerkesi nostamaan
hinnat senverran miehekkäälle tasolle, että jättivät suunnitellun
korotuksen vain tekemättä.

Nykyinen alvin nosto ja ensivuoden jo kertaalleen lykätty sekoitusprosentin nosto
kyllä nostavat taas etenkin dieselin hintaan taas mukavasti.

[ 5 viestiä | ]