Viekö terrorismi voiton sananvapaudesta? Viekö terrorismi voiton sananvapaudesta?
Sid Meier's Sid Meier's
Pelottaa! Pelottaa!
See honey, it's only 2 kilometers of these See honey, it's only 2 kilometers of these
Juhla Mokkaa Juhla Mokkaa
Ei saa mennä Ei saa mennä
RASMUS RASMUS
"Halla aho joutui nöyrtymään" "Halla aho joutui nöyrtymään"
plöts :3 plöts :3
#darraskuu - Vuoden kovin haaste #darraskuu - Vuoden kovin haaste
Huijaus on käynnissä Huijaus on käynnissä
Faktaa Faktaa
Kissakoelma nummero börh Kissakoelma nummero börh
Aina miehen vika Aina miehen vika
Kaveri Kaveri
Pelaajat Pelaajat
pakko juoda :3 pakko juoda :3
ei saa kiusata >:3 ei saa kiusata >:3
siinä on lampaita siinä on lampaita
halloween halloween
Kuka? Kuka?
Projekti nimeltä euroopan unioni Projekti nimeltä euroopan unioni
Repovesi Repovesi
Uimaan! Uimaan!
 794 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.79 MB, 1 tiedosto, 14.04.2024 02:25:01
[ + 4 | ]

tesla

[69806] [tesla.png] [0.79 MB] [640x1121] [] []
tesla.png

tesla

(33)  · 

homo

(633)  · 

sdp

(559)  · 

vihreät

(424)  · 

pimppi

(21)  · 

muunsukupuolinen

 · 

pride

(81)
14.04.2024 03:12:22
#614108 [+2] Piilota Suosittele

Toisaalta

kovin ristiriitaista.

Elon Musk, mies Teslan takana, haluaa Twitter-twätteriin eli "äksään" avointa keskustelua. Elon ei halua rajoittaa sananvapautta.
Elon on samaan aikaan woketuksen suurimpia vastustajia.
Woketus, miesten kastraatio ja "hompostelu" yhdistetään monesti sähköautoiluun, jota Elon siis toki Tesla-miehenä ajaa, mutta samaan aikaan sama henkilö julkisesti on woketusta vastaan. Ristiriitaista.

Itse olisin ostanut sähköauton syksyllä, jos ranget olisivat olleet toimivat niin kesällä kuin talvella ja hinnat järkevät, mutta koska näin ei ollut, niin pysyin polttomoottoriautoissa.

14.04.2024 04:55:17
#614122 [+-] Piilota Suosittele

Tää on varmaan yks tärkeimmistä kuvista koko 20-luvulla.

Yhellä naapurilla on joku saatanan sähkömopo. Kyssyin kerran, että mitenkä se toimii niin vähemmän ironisesti sano, että oothan nää nähäny tuon paskan olevan aina ja jatkuvasti latauksessa :D

Taloyhtiön homopojat ku päätti, että pittää olla etes kaks paikkaa patteriautoille niin toista ei oo tullu ja tuoki maksaa ties kuinka helevetin isua laskua siitä, että saa etes ladata jollaki vitun kännykän äpillä sitte. Taitaa myydä sen kesällä pois niin saa taas oikian auton tilalle.

No joo joo, jos on varraa ostaa joku vitun 50 tonninen patteripupu testiksi niin kyllä niille saaki nauraa. Saatana, anteeksi, herrani.

[ 6 viestiä | ]