Kippis :D Kippis :D
tanssi tanssi
Košer asmr Košer asmr
osaatsä ees voidella leipääs osaatsä ees voidella leipääs
Markku (ei se markus) Markku (ei se markus)
ragekauppias ragekauppias
USSR kansallislaulu USSR kansallislaulu
veti höplästä veti höplästä
päriseekö päriseekö
tarkka ampuja parvekkeella tarkka ampuja parvekkeella
tule sydämmeeni tule sydämmeeni
Roast Roast
😍😘🥰 😍😘🥰
yhy yhy
Logiikka Logiikka
Pitemmän kaavan pötköttelyä Pitemmän kaavan pötköttelyä
Mittens Mittens
muinaissuomalaista korkeakulttuuria muinaissuomalaista korkeakulttuuria
insinööriyttä insinööriyttä
yöntimo yöntimo
pisushotti pisushotti
Löysivät karanneen isinsä Löysivät karanneen isinsä
WC harjattu makkara keitto WC harjattu makkara keitto
vähän pörisee vähän pörisee
 838 näyttökertaa, 5 viestiä, 37.64 MB, 3 tiedostoa, 06.04.2024 20:27:21
[ + 0 | ]

Lisää ruokaa

[69589] [tiedosto_1.mp4] [8.12 MB] [720x1280] [37.82s] [] []
[69588] [tiedosto_2.mp4] [6.12 MB] [720x1280] [11.91s] [] []
[69587] [tiedosto_3.mp4] [23.4 MB] [720x1280] [86.24s] [] []

07.04.2024 01:58:18
#612661 [+-] Piilota Suosittele

Jos jotaki pittää uppopaistaa varsinki kuorrutteella niin siinä pittää olla niin maan perkeleesti mausteita. Johonki muka viljasoijarouheeseen... ja vitut! Sekaan vähintään sama määrä suolaa ja muita makuja ku niihin lihoihin laitettiin. Valakosibale, valakosibale ja valakosibale! Pointti on se, että se kuorrute maistuu voimakkaalle. Se, mitä sen sisällä kyllä sitten pärjää lievähköllä maustamisella ja varsinkin suolalla.

[ 5 viestiä | ]