Selfish - a horror short Selfish - a horror short
Kadonneen savustus pöntön metsästäjät :DD Kadonneen savustus pöntön metsästäjät :DD
Vitun jäyden Vitun jäyden
homo homo
The Jester The Jester
Karjala takas... Karjala takas...
"Eins zwei..." "Eins zwei..."
Bussissa tapahtuu. Bussissa tapahtuu.
Tää sekosi ny Tää sekosi ny
luolaston käyttäjien kitarat luolaston käyttäjien kitarat
Gondolan sivilisaatio Gondolan sivilisaatio
Kuinka ystävystyä lemmikkinsä kanssa Kuinka ystävystyä lemmikkinsä kanssa
luolaston käyttäjien leijonat. luolaston käyttäjien leijonat.
Jos taivas olisi olemassa Jos taivas olisi olemassa
mitä oikein siinä kuvaat :3 mitä oikein siinä kuvaat :3
Kim ja Trump nuorina ja nykyään Kim ja Trump nuorina ja nykyään
luolaston käyttäjien jiäkuapit part.2. luolaston käyttäjien jiäkuapit part.2.
Rupesin maalaa lattiaa Rupesin maalaa lattiaa
Joku vesimörkö Joku vesimörkö
Monimediatesti Monimediatesti
Vähän mökkiremppaa Peran kanssa kjeh khejh Vähän mökkiremppaa Peran kanssa kjeh khejh
Luolastomiitti Luolastomiitti
Ei osaa, ei tee Ei osaa, ei tee
Poison Killer Squad Lider Poison Killer Squad Lider
 637 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 03.04.2024 18:53:43
[ + 4 - | ]

camel

[69442] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [432x684] [] []
tiedosto.jpg

suvaitseminen

 · 

suvakki

(154)  · 

tupakka

(78)  · 

rööki

(22)
03.04.2024 21:18:38
#611596 [+1] Piilota Suosittele

Marlboro, parasta seksin jälkeen (amerikkalaiset)
Kent, parasta jopa ennen seksiä (eurooppa)
Camel, parasta ennen seksiä, seksin jälkeen ja seksin aikana... (kehitysmaat ja paskastaniat)

04.04.2024 00:20:28
#611693 [+-] Piilota Suosittele

>>611596
Miks sä aina pakotat mut kessulle. Mulla on korkea verenpaine, huono kunto, kolesteroli tapissa, hemoglobiini nollissa, mä kuolen vielä sun takia >=(

Mut 🚬😊😋😎

04.04.2024 05:39:57 | 05:40:28
#611784 [+-] Piilota Suosittele

>>611596
>>611693

Näistäpä tuliki mieleen ku ensimmäisen kerran jouduin vanhainkotiin ku jälkeläiset juotti känniin ja vei sinne. Meni muutama viikko ennen ku asiat selves, pääsin vapaalle ja nyt mulla on kaulanauha tehtynä korvalehdistä ja kielistä. Mutta kuitenki niin ku olisin siellä sitten pihalla röökillä yhen toisen mummon kans niin eiköhän tullu hirveä vesisade. No mulla meni tupakka litimäräks ja paskottu täysin. Huusin vittusaatanaa pihalla, mutta se Eirietär oli ihan vaan tyytyväinen, seiso siellä sateessa ja poltti röökinsä loppuun saakka ilman ongelmia.

No kyllä oli sen verran erikoinen näky, että pakko kysyä miten se teki sen niin sano, että ne ostaa tupakka-askin ohella myös kortsupaketin. Leikkaa niistä päädyt pois ja asettelee kumin siihen tupakan ympärille ja ku mitä pitemmälle polttaa niin sitä enemmän käärii sitten sitä kortsua siitä pois. Nerokasta! Joten ku mulla oli poistumiskielto niin sanoin sitten kanttiinin tytölle, että käyppäs ostamassa mulle röökiä ja kortsuja. Likka katto mua aika hämmentyneenä posket punottaen, mutta kysy sitten että minkälaisia kortonkeja? Sanoin, että ei paskankaan väliä kuhan menevät Kamelin päälle.

06.04.2024 00:45:22
#612338 [+-] Piilota Suosittele

>>612318
Oikein hyvä idea!! Mulla on paljon kavereita, jotka ovat päässeet eroon röökistä kokonaan käyttämällä tosi paljon liikaa korvaustuotteita.

Eli jos vaikka purkan kanssa ei saisi mukamas käyttää muuta, niin käyttää vaan silti. Ne ohjeet ei riitä, mutta tuplattuna ollaan jo lähellä.

[ 10 viestiä | ]