Whee Whee
Tyhmää Tyhmää
kuka on kiltti poika :3 kuka on kiltti poika :3
Aatu-setä tykkää Aatu-setä tykkää
Mites teidän tuhmat joulukoristeet? Mites teidän tuhmat joulukoristeet?
Windows 98 nykypäivänä Windows 98 nykypäivänä
Uimahyppy Uimahyppy
The Final Countdown (Metal Cover) The Final Countdown (Metal Cover)
Tytöillä on helppoo Tytöillä on helppoo
Mietelause Mietelause
Hämis Hämis
Vegaanit Vegaanit
Ajan hermolla ja erilainen joulukalenteri Ajan hermolla ja erilainen joulukalenteri
Voi sitä etuvedollakin pitää omalla tavallaan ''hauskaa'' Voi sitä etuvedollakin pitää omalla tavallaan ''hauskaa''
Näin syöksytään uneen Näin syöksytään uneen
Miu? Miu?
kaljapäissään tuli leivottua kaljapäissään tuli leivottua
Hey Ma Hey Ma
Kamustelijat nukkumassa Kamustelijat nukkumassa
Sika hyppää komeasti Sika hyppää komeasti
Almost true story Almost true story
Maapallo hyökkää Maapallo hyökkää
nope,noo noo :9 nope,noo noo :9
Kill it with fire! Kill it with fire!
 869 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 17.03.2024 10:12:09
[ + 4 - | ]

Hurr

[68833] [c02d237badba7a5e.jpg] [0.03 MB] [443x322] [] []
c02d237badba7a5e.jpg

tekoäly

(175)  · 

tulee

(12)  · 

tappaa

(15)  · 

kaikki

(27)
17.03.2024 12:51:29
#606820 [+2] Piilota Suosittele

Kyllähän se siihen johtaa, että keinoälyä tullaan käyttämään niin
pitkälle, kuin se vain mitenkään on mahdollista käytännön ja
lainsäädännön puitteissa.
Tuosta tullaan käymään tulevaisuudessa viellä kovaakin vääntöä.

17.03.2024 15:26:47
#606837 [+-] Piilota Suosittele

>>606820
Tästäpä tuli mieleen esimerkiksi elokuvien ja sarjojen tekstitykset.
Peruskauran saa tekoälyn hoitamaan.

Mutta sitten taas on one-linereita ja muita vitsejä enemmän tai vähemmän, joiden kääntäminen on tilannekohtaista.
Jotkut ohjelmat ovat täynnä sanailua ja ohjelman suosio saattaa olla juuri siinä.
Itse katsellut tässä talvilomalla Letterkenny ja Shoresy -sarjoja (samat tekijät) ja suun soittaminen, viittaukset ja "viisastelut" ovat näissä ydinjuttua. Suomentaja on tehnyt suuressa osassa jaksoja todella hyvää työtä ja kanadalaisia kauppoja sun muita on vaihdettu tekstityksessä suomalaisiksi ja myös riimitelty. Siihen ei tekoäly tule pystymään, joka tulee tarkoittamaan kuluttajille huonompaa palvelua/laatua.

17.03.2024 15:59:00
#606845 [+-] Piilota Suosittele

>>606837 Juu noita paskoja ja todella väkisin tehtyjä käännöksiä
nähty jo ennen keinoälyä, mutta kun se arkipäiväistyy, niin siitä
tulee uusi normi.

[ 7 viestiä | ]