Koulun päättäjäistanssi Koulun päättäjäistanssi
Never happened Never happened
Myöhäisyön citygondola Myöhäisyön citygondola
Tanssiva kissatyty Tanssiva kissatyty
Sähinäkoppi >:3 Sähinäkoppi >:3
dänkit_setit dänkit_setit
Naurunappula Naurunappula
Kisse ja pölle :3 Kisse ja pölle :3
kuvakommentti kuvakommentti
kuvakommentti kuvakommentti
Kroirra Kroirra
Tajunnanvievää kauhua Tajunnanvievää kauhua
Tämä ei sovi Mikille Tämä ei sovi Mikille
paskaa :D paskaa :D
Kiusallinen kuvakommentti Kiusallinen kuvakommentti
on se jotain on se jotain
Bileet Bileet
juutuupi vittuilee juutuupi vittuilee
Metamorfoosi Metamorfoosi
Kokki Kokki
­ ­
Nii vittu! Nii vittu!
Mitä? Mitä?
aavikkosammakko aavikkosammakko
 762 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.72 MB, 1 tiedosto, 31.08.2022 19:46:25
[ + 4 | ]

vitun talvi

[67062] [talvi.png] [0.72 MB] [1080x746] [] []
talvi.png

talvi

(97)  · 

kylmä

(30)  · 

perseestä

(12)
31.08.2022 21:53:40
#596246 [+1] Piilota Suosittele

Kesällä oli niin vittumaisen mukavaa ja leppoisaa, että aitosuomalainen synkkyys ja alakulo tekee vaihteeksi hyvää. Terassikaljat ja kesämekot vaihtuvat kalsarikänneihin ja toppatakkeihin, tätä on odotettu.

01.09.2022 07:19:09
#596308 [+-] Piilota Suosittele

Terve ihminen ei ihaile syksyä. Jokainen talvifani pitäis sitoa nakupetterinä nelijä hevosen erilleen vetämänä kasteltuna jäävedellä.

01.09.2022 14:51:48
#596371 [+-] Piilota Suosittele

>>596308
Terve ihminen tekee töitä. Nyt on syksy saatana ja tätä olen odottanut, en sitä että vittu sisälläkin on 30°C helteet, lämpöpumput huutaa leipää ja nakertaa lompakkoa.

Oli oikein mukava ilma eilen kun pääsi pitkästä aikaa töihin.

[ 7 viestiä | ]