Nipsun kesä oli 5/5 Nipsun kesä oli 5/5
The Simpsun The Simpsun
Nopeaa toimintaa Nopeaa toimintaa
Tää lelu on syvältä t. shibe >:3 Tää lelu on syvältä t. shibe >:3
Isildur käyttääkin tarrakenkiä Isildur käyttääkin tarrakenkiä
Vanerilevyjen valmistus Vanerilevyjen valmistus
Gay Gay
itsari itsari
Jessen peili-itsari Jessen peili-itsari
jekku jekku
Halpisketju Halpisketju
Kuvaotokset #46 Kuvaotokset #46
GET IN THE CAR! GET IN THE CAR!
Mannermainen aamiainen Mannermainen aamiainen
Dat ass Dat ass
karttapallo karttapallo
Mökki kodittomille kissoille Mökki kodittomille kissoille
Lonkerot tulesta Lonkerot tulesta
Takareikää ei saa esitellä Takareikää ei saa esitellä
arvaa mikä päivä? arvaa mikä päivä?
Kesäiset kukkaiskisset :3 Kesäiset kukkaiskisset :3
Teini on vaan mennyt kesätöihin siirtolapuutarhaan oikeasti Teini on vaan mennyt kesätöihin siirtolapuutarhaan oikeasti
Kanadalainen autohuoltamo Kanadalainen autohuoltamo
söpö keygen söpö keygen
 824 näyttökertaa, 2 viestiä, 4.1 MB, 1 tiedosto, 19.08.2022 17:40:45
[ + 7 - | ]

SDP

[66714] [SDP.png] [4.1 MB] [2048x1449] [] []
SDP.png

sdp

(558)  · 

sanna marin

(322)  · 

pedari puolue

 · 

narkki sakki

 · 

12mm luoti hoitaa

19.08.2022 18:19:41
#593698 [+3] Piilota Suosittele

Sieltä on jo EU:lta sekä euroopan keskuspankilta varoituksia suomen lainoista sekä touhusta. Äkkiä napsahtaa sellainen päätös, joka tuli myös 90-luvulla.

Sitten alkaa napsumaan joka iikkaan.

20.08.2022 12:09:15
#593986 [+-] Piilota Suosittele

Ymmärtäisin öyhötyksen melkein mistä tahansa muusta, kuin liiasta velanotosta. Tajuaako keskiverto suomijuntti edes, että eu-maiden velat tulevat olemaan yhteisvastuulliset ennen tämän vuosikymmenen loppua, jolloin on silkkaa typeryyttä olla ottamatta kaikkea mitä irti saa ennen laskun tuloa. Niin kuin istuisi ravintolassa kuivin suin muiden kiskoessa kaksin käsin viinaa yhteiseen piikkiin, lopussa kuitenkin lasku jaetaan tasan.

Mieluiten toki infrastruktuuriin ym. julkisiin hankkeisiin sijoitettuna ne velkarahat, konkreettista hyötyä vuosikymmeniksi eteenpäin.

Se 90-luvun aika oli ja meni, missä velat olivat jokaisen valtion oma asia ja säästämisessä oli jotakin mieltä, siinä eu-jäsenyyden myötä. Että ihan noottia, paljonkohan noottia tulee niille isoille maille joilla on velkaa rapiat 200% bkt:stä, ero on siinä välittävätkö paskaakaan.

[ 2 viestiä | ]