Gorean dourisds :::D Gorean dourisds :::D
osaan minäkin pyöriä :3 osaan minäkin pyöriä :3
Olet kissettänyt minua viimeisen kerran >:3 Olet kissettänyt minua viimeisen kerran >:3
Suu auki, täältä tullee google+ Suu auki, täältä tullee google+
Esko ja ikuinen maanantai Esko ja ikuinen maanantai
Operaatio Crossroads Operaatio Crossroads
>:3 >:3
sen sellainen sen sellainen
Haluaisin työntää korpun lerppuaukkoosi Haluaisin työntää korpun lerppuaukkoosi
tupla-rae tupla-rae
osotksilla osotksilla
Da da da Da da da
The Black Satans - The Satan Of Hell The Black Satans - The Satan Of Hell
@Hapsi_ röntgenissä @Hapsi_ röntgenissä
Kill bill vol. 1 - Director's cut Kill bill vol. 1 - Director's cut
Kaks Jaria ja kolme muuta Kaks Jaria ja kolme muuta
Hyllym hyllym Hyllym hyllym
Kuvakommentti Kuvakommentti
Ongelma ratkaistu Ongelma ratkaistu
tarzan, wolverine ja TUOMARI tarzan, wolverine ja TUOMARI
Miten tehdään kokkareita Miten tehdään kokkareita
Pullon henki Pullon henki
Iso turbaani Iso turbaani
Deja vu Deja vu
 855 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 26.05.2022 22:31:59
[ + 6 - | ]

Mörkö

[64670] [Buka.jpg] [0.06 MB] [652x489] [] []
Buka.jpg

mörkö

(35)  · 

anttila

26.05.2022 23:04:25
#573643 [+-] Piilota Suosittele

Oli kyllä luokattoman kehno ensimmäinen erä. Vain Mörkö-Marko pelasti lopulta Suomen ja sai muutkin vähän pelaamaan. Iltalehti tosin kritisoi Granlundia aika kohtuuttomasti, tyyppi sentään järkkäsi yhden maalin kovalla työllään.

Ja sitten soitettiin.... Saravon Pekka Pekka Pekka Pekka Pekka...

26.05.2022 23:49:47 | 23:55:43
#573673 [+-] Piilota Suosittele

>>573637 No SEPÄ! Apustuskapustus syyllä ku tajus nyt olla ryssimättä tätä. Saatana siinä edellisessä pelissä samassa tilanteessa Anttila lähti ku kyntöruuna tukka silmillä laukkaan ilman hokkeja jäällä, eikä saanu varmaa maalia tyhjään pesään. Nyt älys syöttää ja valinta oli oikia

26.05.2022 23:54:04
#573675 [+-] Piilota Suosittele

>>573649 Se oli selvä maali jo siinä tilanteessa ku Raanlundi oli päässy maalin toiselle puolelle kiekon kans toisella kädella kaveria pidätellen! 🤣👌🏻
Seki huono puoli ryssien ryssimisessä että se tarpeeton yksilökikkailu on jääny jääkiekosta pois ryssien joukkueen mukana. Se teki jääkiekosta vähemmän autistista

[ 8 viestiä | ]