Ei se mitään. Marini sanoi, että ulkoeurooppa on nyt tärkeämpi kuin suomen sisäiset asiat. Tämä tarkoittaa sitä, että jatkossa suomen kansalaisille näytetään keppiä yhä enemmän.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Mykkänen aivopieree!
LOL, Kokoomus
Cuckoomus
Miljonäärivero
Petteri Orpo
Pörssivesi
Huonosti vanheni
Nämä nerot ovat nyt hallituksessa
Mätäpaise puhkaistu Ugandassa
Paras hallitusohjelma ikinä! Sitäpaitsi Marinin vika!
työhönottajan opas
Muttaku maahanmuutto ja Marin!
käsi toisen taskulla
Mielipidevaikuttaminen
Oho
Kuntouttava työtoiminta
Jammun vaalimainos
Viikon vitsi
Sekoomus ja välikysymys
Sote kusetus ja Leevin logiikka
Kokoomuksen ja perussuomalaisten terveiset duunareille