Vihaiset linnut Vihaiset linnut
apinoiden hysteria apinoiden hysteria
Too soon? Too soon?
Ole tarkka...OTA PIRKKA! Ole tarkka...OTA PIRKKA!
Anteeksi että olen olemassa Anteeksi että olen olemassa
hyökkäys :3 hyökkäys :3
Lutka votka Lutka votka
sipsejä sipsejä
Niin hyveä kasvis keittoa Niin hyveä kasvis keittoa
hannu sedän sydän huolet hannu sedän sydän huolet
#RasismiPoisSuomesta #RasismiPoisSuomesta
True love True love
x_O x_O
Ihana nainen Ihana nainen
MakeMake MakeMake
tervetuloa eurooppaan tervetuloa eurooppaan
Whee! Whee!
hippaa :3 hippaa :3
Kasku Kasku
Illanvieton ainekset Illanvieton ainekset
sokea autoilia sokea autoilia
Röyh! Röyh!
Lokoisat yöunet Lokoisat yöunet
tässä on vaikea ruokailla :3 tässä on vaikea ruokailla :3
 1 031 näyttökertaa, 6 viestiä, 10.01 MB, 1 tiedosto, 23.03.2022 13:21:32
[ + 3 | ]

Kaikki halusivat EU:hun aikanaan

[62974] [eu-mielenosoitus.mp4] [10.01 MB] [853x480] [145.32s] [] []

eu

(63)  · 

mielenosoitus

(40)  · 

mellakka

(28)  · 

1994

23.03.2022 13:39:24
#557924 [+2] Piilota Suosittele

Tällaisina aikoina olisi aika kylmäävää olla yksin. Tuskin eeuusta kauheasti apua tulee jos hommat eskaloituu sodaksi venäjän kanssa, mutta ennen sitä voisi tilanne olla aika suomettunut. EU yrittäisi kehitellä pakotteita ja EUn ulkopuolella oleva Suomi taas empisi kaiken keskellä yksin sormi suussa, kuten ”parhaimpina” Kekkoslandian vuosina.

23.03.2022 18:53:53 | 18:54:20
#557950 [+1] Piilota Suosittele

>>557924 Jos se tarmo mikä aikoinaan meni EU:iin liittymiseen oliski käytetty NATO-jäsenyyteen, niin mikäs tässä olis ollessa? Ryssistä ei olis huolta ja jos vielä halua olis, niin EU neuvottelut ja jäsenyys oltais voitu hoitaa rauhassa ja kansalle valehtelematta.

23.03.2022 21:30:31
#557978 [+-] Piilota Suosittele

>>557950
Neuvostoliiton romahtamiseen saakka Suomessa pidettiin tärkeämpänä lipoa suhteita yllä itänaapurin kanssa. Tuo suhde nähtiin jossain määrin hyväksyttävänä, sillä tilanne oli vähän sama kuin oltaisiin juuri päästy sairaalasta pahoinpitelyn jälkeen. Tuolloin Natoon liittyminen olisi ollut mahdotonta. Vasta kun pahoinpitelijä oli kompastunut ja katkaissut molemmat kätensä, alkoi myös poliittinen ilmapiiri muuttua.

23.03.2022 23:31:13
#558006 [+-] Piilota Suosittele

>>557979
"Vastustin EU:ta tuolloin ja vastustan sitä nykyään vielä enemmän."

Älä puhu poika paskaa.
Sinä olit tuohon aikaan vaipoissa.

Minä vastustin alaikäisenä 17v ey liittymistä.

08.04.2022 08:37:32
#561824 [+-] Piilota Suosittele

>>557978

Venäjä on venäjä. Sen kanssa on oltava jatkuvasti varuillaan. Niin kansalaisten kuin valtionkin kanssa. Syyt tiedetään liiankin hyvin. Venäjä valehtelee, huijaa, vääristelee, käyttää likaisia keinoja päämääriensä saavuttamiseen. Se ei kuitenkaan ole oppinut sodankäynnistä oikeastaan mitään. Mikäs siinä, tykinruokaahan siellä riittää niin ei ole väliä mikä taktiikka on.

[ 6 viestiä | ]