Vammaishälytys! Vammaishälytys!
älä hiippaile siellä älä hiippaile siellä
Valkoisia neekereitä Valkoisia neekereitä
unelma unelma
Nunnat uuniin Nunnat uuniin
Tarjoili juomista Tarjoili juomista
ahmatti ahmatti
Saksalaisten puuhia Saksalaisten puuhia
Tissit Tissit
Ihana nainen Ihana nainen
Riikkaa sattuu :( Riikkaa sattuu :(
kurwaili kurwaili
Taitava nainen Taitava nainen
börh börh
Rakkaus on vitun sokea Rakkaus on vitun sokea
Hyvä meininki Hyvä meininki
Kassit Kassit
Luolastolainen puuhailee Luolastolainen puuhailee
Luolastomiitti 2025 Luolastomiitti 2025
Mysteeri kass Mysteeri kass
kaupunkiarki kaupunkiarki
pieni börheä pieni börheä
big tiddy goth gf big tiddy goth gf
Ja hoitoon tämä transuttaja Ja hoitoon tämä transuttaja
 837 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 15.03.2022 04:26:05
[ + 6 | ]

Mää muistan

[62702] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [400x442] [] []
tiedosto.jpg

pedofiili

(90)  · 

nintendo

(42)  · 

puhallus

(5)
15.03.2022 11:52:17
#555793 [+-] Piilota Suosittele

>>555782
Ostin Nintendo Switch ja siinä on pelit sellaisia pieniä kasetteja. Kun ensimmäisen kerran laitoin pelikasetin sisään ei se toiminut. Otin sen pois ja puhalsin sitä kasettia ja sinne luukkuun ja peli alkoi toimimaan. Olin liikuttunut.

15.03.2022 12:17:04
#555802 [+-] Piilota Suosittele

>>555793
Meidän komppu kuusnepassa oli joku ihme kasetti missä oli joku jalkapallopeli ja liekkö joku toinenki vielä kaverina. Kyllä sitä sai tekohengittää, että rupes toimimaan. Sitte ninskalla oli sama juttu. Kaikenlaista sitä onki joutunu tekemään viihteensä vuoksi.

15.03.2022 12:29:18
#555811 [+-] Piilota Suosittele

>>555802
Meillä oli Amiga 500, joillain kavereilla oli commodore 64. Muistan sen kasettilatausrumban hyvin. Siinä oli kaikenlaista ihmeteltävää. Niitä kasetteja pystyi muistaakseni lataamaan myös muilta kasettinauhureilta kuin commodoren omalta.

15.03.2022 18:22:28
#555902 [+1] Piilota Suosittele

>>555751
>>555782
Syy siihen miksi net Nintendon kasetit ei toiminu oli se ku siihen konsoliin oli suunniteltu se alaspainamismekanismi ja sen takia ne kontaktipinnat alko elämään ja tuli kosketushäiriötä. Japsiversioissa se vissiin toimi niinku SNESsissä eikä siksi temppuillu. Se puhaltaminen kostutti ne pinnat ja peli toimi taas sen ajan ku sitä ei ottanu ulos, mutta ajan kans se vain pahensi sitä vikaa ku se kosteus aiheutti korroosiota
>>555811
Ne pelit toimi äänisignaaleilla niinku vanhat modeemit niin niitä pysty kopsaamaan millä tahansa tupladekkisoittimella tai nauhottamaan radiosta ku yleltä tuli semmonen ohjelma missä kuuntelijoitten omatekosia pelejä lähetettiin jakoon. Serkku harrasti sitä ja yleensä kuulemma radiosignaali oli niin paska ettei ne pelit toiminu

15.03.2022 22:00:27
#556006 [+1] Piilota Suosittele

>>555811
Täh? Pystykö? Tai no, saman ajan se kuitenki vei se lattaus. Jos oli tunnin lataus peliin ja se katkas pyörityksen puoli sekuntia liian aikasin niin ei muuta ku uusiksi. Valitettavasti myin sen aikanaan 50 markalla tutulle joka vei sen sukulaispojalleen. Amiga 600HD mulla kuitenki pitäis olla jossaki komeron perukoilla kuten Nintendo 8-bittinenki. Nykyään ku on nuita onanoottereita vai mitä helevetin emulaattoreita liekkään niin hohto on kadonnu.

[ 8 viestiä | ]