Kerran kaupassa oli joskus 10 minuuttia ennen sulkemisaikaa ämmä, jpka aikoi maksaa noin 13-15 euron ostokset pikkurahoilla ja kaikki tais olla 10-50 centtisiä. Alkoi jännittää että saako enää kaljaa sinä iltana kun siinä laskemisessa kesti ja kesti
Itellä on tapana kerran kuussa tyhjentää kolikkotasku ja läntätä ne tiskiin. Oikeastaan ne yleensä tykkää siitä, että saavat kolikkolaarinsa täytettä hakematta kassakaapista lisää.
[
2 viestiä
|
]
⭰
loppu se dokaaminen
proffa puhuu
Aloituspakkaus prismaan
Morsosta Kertova Sarjakuva
Kuvakommentti
Olispa kesä ;3
vitun hessu
huimaa
Fogors revenge
norsut joil on housut
Joulusuklaata
hyvää joulua
sillä välin mexicossa
Hyytävää joulua
Tän takii Aku seikkailee animehomopoikien kanssa avaruudessa