mummi ei vittu mummi ei vittu
ne pienet erot ne pienet erot
PUU eiku PUU eiku
vielä sen kiinni saan :3 vielä sen kiinni saan :3
puhelinzombi puhelinzombi
Teki taulun Teki taulun
Ihana nainen Ihana nainen
insesti gäng insesti gäng
Vanhemmat on tiedossa Vanhemmat on tiedossa
Opetuslaulu Luolastosta :3 Opetuslaulu Luolastosta :3
beat it kisset beat it kisset
ässä hihasta ässä hihasta
Jotenkin suunnilleen näin 1/2 Jotenkin suunnilleen näin 1/2
Pyttipannua saatana! Pyttipannua saatana!
ei pysty ny ei pysty ny
nopeet tankotanssit tästä nopeet tankotanssit tästä
Börh Börh
Ennaltaehkäisy Ennaltaehkäisy
tässä on hyvä tässä on hyvä
neekerillä on kiire neekerillä on kiire
uwu uwu
Fiksu nainen Fiksu nainen
nyt loppu äbäläwäbälä nyt loppu äbäläwäbälä
tuolla ois vissiin tarjolla kaikenlaisia päihteitä tuolla ois vissiin tarjolla kaikenlaisia päihteitä
 728 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 22.09.2021 13:42:43
[ + 4 - | ]

Banana

[56883] [banana.jpg] [0.06 MB] [960x662] [] []
banana.jpg

22.09.2021 15:39:05
#502910 [+1] Piilota Suosittele

Tunnetusti suomalaiset syövät banaanin raakana.
Toisaalta minä en syö banaaneja, koska neekerit ovat lähmineet niitä sottaisilla etukäpälillään.

22.09.2021 18:33:29 | 18:34:03
#502941 [+1] Piilota Suosittele

itsekkään en syö banaania. joskus yläasteen retkipäivänä söin epähuomiossa banaanin niin meinasin kuolla siihen mahakipuun.

[ 2 viestiä | ]