Suomimies Suomimies
hieno kämppä hieno kämppä
Spurdo Spurdo
Stays home Stays home
Sananvapaus Sananvapaus
Juoskaa vinosilmät! Juoskaa vinosilmät!
maria hintikka maria hintikka
aikamies aikamies
Kullervo Joensuu Kullervo Joensuu
biletys biletys
Murhalinna Murhalinna
Ihanan rasistista Ihanan rasistista
takakontti takakontti
gondolaperhe gondolaperhe
hienompi ilmapallo hienompi ilmapallo
mökillä mökillä
macgyver hoitaa homman macgyver hoitaa homman
hyvä pylly hyvä pylly
kun helvetti jäätyy kun helvetti jäätyy
Valitettavasti yrityksemme saneeraa nyt joten: Valitettavasti yrityksemme saneeraa nyt joten:
Ennen oli miten? Ennen oli miten?
Luolastomiitti Luolastomiitti
Gibson ES 335 Gibson ES 335
Alexis Texas Alexis Texas
 695 näyttökertaa, 7 viestiä, 0 MB, 1 tiedosto, 04.09.2021 21:25:08
[ + 3 | ]

kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä

[56386] [7ln1f.jpg] [0 MB] [225x184] [] []
7ln1f.jpg

murekemies

(7)  · 

kummeli

(129)
08.09.2021 20:22:01 | 20:22:33
#498714 [+-] Piilota Suosittele

>>498688
ite just tänää mietin kassalla että ei varmaa toivota mulle hyvää päivänjatkoa ja räpyttele silmiään nii ku toivotti edessä olevalle fuckboy jonnelle millä oli litra partavettä ja hyvä iho.
mulle ei sanonu edes että moi, veti vaa mun kaljat ja pierupullat siitä läpi tyhjä ilme naamassa.
hyvä elämä vittu.

08.09.2021 20:32:08
#498719 [+-] Piilota Suosittele

>>498714
Tuo taitaa olla pornoleffasta. Kohtelias ja asiantunteva myyjä hymyilee ja on lähes aina iloisella tuulella. En ihmettele miksi palkkaavat nuoria söpöjä tydejä kassalle.

08.09.2021 21:04:57 | 21:05:12
#498732 [+1] Piilota Suosittele

>>498719
mun kaupassa o vanhoja rumia marttoja minkä kutomisista irtaantunu villalankapöly tulvahtaa aina kattoon saakka kun avaan oven.
ekana kuuluu nariseva ääni jostain että "onkos sitä juopoteltu "NIIH" sit ne harput seuraa mua ku korppikotkat kädet seläntakana kauheessa etunojassa ja kotkottaa samalla.
tuotteet on jostain 40luvulta ja valvontakamera kuvissa olavi virta laulaa.

09.09.2021 08:15:12
#498813 [+-] Piilota Suosittele

>>498732
Hahhahh :D No täällä on lähes aina kassalla tydejä, miehet ovat kai varaston puolella tai jossain, kun niitä ei näy kuin isommassa kaupassa ja Lidlissä.

[ 7 viestiä | ]