Jaakko Teppo - Abdullah Jaakko Teppo - Abdullah
työmatka taittuu lauleskellen työmatka taittuu lauleskellen
mini hitlerit mini hitlerit
ISIS glory hole ISIS glory hole
Jaakko Teppo - Hilma Ja Onni Jaakko Teppo -  Hilma Ja Onni
mamu saa kyytiä mamu saa kyytiä
D♂vahkiin D♂vahkiin
Saatanan juutalaiset Saatanan juutalaiset
Hapsin skeittikoulu Hapsin skeittikoulu
Depp purpuli kivessä Depp purpuli kivessä
Ihmeen list'ä Ihmeen list'ä
Nukkumatti Nukkumatti
ruokailemassa ruokailemassa
Aput lomalla Aput lomalla
sienen alla sienen alla
Katson kun vahva itsenäinen luolastolainen aukaisee sivuston. Katson kun vahva itsenäinen luolastolainen aukaisee sivuston.
leutoja talvia ollu leutoja talvia ollu
AA Lincoln AA Lincoln
Ihana mies Ihana mies
kotkan meripäivät kotkan meripäivät
Lapsuusmuistot. Lapsuusmuistot.
rusina abdullah rusina abdullah
"jaa tän näkösiä ne köyhät on vai" "jaa tän näkösiä ne köyhät on vai"
double penetration double penetration
 763 näyttökertaa, 42 viestiä, 0.7 MB, 2 tiedostoa, 17.07.2021 19:55:41
[ + 7 - | ]

Ilmasto ja espanja.

[55259] [Screenshot_20210717-195309_Twitter.jpg] [0.32 MB] [1079x735] [] []
Screenshot_20210717-195309_Twitter.jpg
[55258] [Screenshot_20210717-195322_Twitter.jpg] [0.38 MB] [1080x1178] [] []
Screenshot_20210717-195322_Twitter.jpg

17.07.2021 20:22:28
#481145 [+-] Piilota Suosittele

En oo tarkkaillu enkä jaksa kattoa nyt että onko nuo sähköautojen akut vielä ihan helvetin kalliita.. tossa jokunen vuosi sitten olivat ainakin niin kalliita, että se säästetty raha minkä sai sähköautolla ajamisesta, niin meni sitten niihin akkujen uusimiseen.

17.07.2021 20:55:12
#481155 [+-] Piilota Suosittele

>>481152
Espanja ei todellakaan ole ainoa, jossa valtio tukee sähköauton hankkimista, mutta tartuin vaan tuohon, että nyt siellä ajellaan 200k€ Tesloilla, kun saavat avustusta 7000€.
Eli jotain rajaa tuohonkin parkumiseen.

17.07.2021 21:09:54 | 21:10:42
#481161 [+-] Piilota Suosittele

>>481159
Niinpä ja samaa tekee Suomi, vaikka onkin nettomaksaja.
Koronapaketista on korvamerkitty osa ilmastotoimiin.
Jos en väärin muista niin Suomella ilmaston osuus on miljardi.

17.07.2021 21:14:08 | 21:15:40
#481164 [+-] Piilota Suosittele

>>481163
Siksi kannatankin Suomen eroa EU:sta.
Jota taas esimerkiksi Halla-aho ei kannata, koska se ei ole hänen mielestään tarpeeksi äänestäjiä kiinnostava aihe.
Mieluummin vain haukkuu hallitusta.

17.07.2021 21:29:14 | 21:30:16
#481172 [+-] Piilota Suosittele

vitut vetäny. Paitsi ehkä neuvostoliitto aikaan, tyhmät neukut osti mitä vaan, Suomi oli silti köyhä maa niihin aikoihin. Paskan myymisellä ei rikastu. Suomai rikastui, kun nokia nousi

17.07.2021 21:40:52 | 21:41:55
#481178 [+-] Piilota Suosittele

>>481174
Ei EU ero sitä tarkoita, että vienti niihin maihin loppuu.
Onko Britannia nyt kauppasaarrossa?
Entä ne maat, jotka eivät ole koskaan unioniin kuuluneetkaan?

17.07.2021 21:47:53
#481186 [+-] Piilota Suosittele

siinä sitten neuvottelemaan hyviä sopimuksia pikkuruisena kääpiömaana. 5 miljoona ihmistä ei ole mitään maailman mittakaavassa. Ja ihan helvetin pieni markkina alue. Firma missä olen töissä menisi konkurssiin, jos tullit tulis euroopan vientiin

17.07.2021 22:23:54
#481210 [+-] Piilota Suosittele

>>481208
Niinpä.
Virkamiehet kuuluisi pistää henkilökohtaiseen ja taloudelliseen vastuuseen tekemisistään.
Silloin kyllä niiden liksat vähintään kymmenkertautuisivat.
Eli hyöty olisi?

17.07.2021 22:28:11
#481212 [+-] Piilota Suosittele

>>481210 on se ny parempi etti tyyppi vaa käy partureissa matkustele ympäri maailmaa 5 tähden hotelleissa veronmaksajien piikkiin. Kyllä minua ainakin vituttaa, kun verorahoja käytetään väärin. Ja se on periaate iha samaa onko 200 tai 30000€ edestä vedetty, mut normaali ihminen joutuu kyllä kaikki aina takautuvasti valtiolle maksamaan korkojen kera

17.07.2021 23:06:08
#481236 [+-] Piilota Suosittele

Kun verrataan samoja akkuja Suomi vs amerikka niin akkujen hinta on 3-kertainen. Vähintään. Kun katson saksasta samoja akkuja ja akkupeketteja mitä suomessa myydään niin hinta on

Hups

3-5 kertainen suomessa.

EU onnea vaan.

[ 42 viestiä | ]