Korona Korona
Yakuzajäbä selaa Ricardo-kansiotaan Yakuzajäbä selaa Ricardo-kansiotaan
Paskea Paskea
Tiikerin tassu Tiikerin tassu
siitäs sait >:3 siitäs sait >:3
vasarointivinkki vasarointivinkki
Sattumaako? Sattumaako?
luukku kiinni :3 luukku kiinni :3
Kalle Abbanen Kalle Abbanen
Kipiä silimä Kipiä silimä
Otti kamunsa kuvan Otti kamunsa kuvan
Jumalauta saatana Jumalauta saatana
Unlimited KFC Unlimited KFC
vihakommenteista tehty laulu vihakommenteista tehty laulu
nyt leikataan kynnet nyt leikataan kynnet
Hehe Hehe
tämän takia Niilo22 sai bannia youwtubesta tämän takia Niilo22 sai bannia youwtubesta
Kissa ja lohikäärme Kissa ja lohikäärme
Et nähnyt mitään. Et nähnyt mitään.
Peruttu Peruttu
sylkyssä :3 sylkyssä :3
St. Helens ja ympäristö ennen ja jälkeen tulivuorenpurkauksen St. Helens ja ympäristö ennen ja jälkeen tulivuorenpurkauksen
Wuhan Wuhan
On siellä paskaakin On siellä paskaakin
 793 näyttökertaa, 3 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 05.07.2021 23:54:52
[ + 2 | ]

72 tuntia lihan valmistelua


beef wellington

06.07.2021 00:01:32
#477957 [+-] Piilota Suosittele

Oi jumankeuta, että... alkoikin kuola valumaan, vaikka tänään on juuri todella hyvää grillattua porsaan sisäfilettä vedetty naamariin.

06.07.2021 01:03:09
#477968 [+-] Piilota Suosittele

>>477957
Innostuin kattelemmaan vähän erillaisia filimejä tännään niin voi helevettiläinen, että tekis mieli lipasta. Sienet on kyllä saatanasta, mutta kyllä tuota maistais. Ja sushimestarin päivänkin vilkaisin just äsken. Meikä se täällä vaan syö nakkeja ja kalapuikkoja niin pikkasen rupiaa jo mietityttään nää mun ruokailutottumukset. Ruokaanki voi vissiin suhtautua nautinnolla eikä vaan hakea sitä "no tästä nyt saa energiaa" ajatuksella.

06.07.2021 01:35:28
#477971 [+-] Piilota Suosittele

>>477968
Tällainen hedonisti kuin itse olen, niin suhtaudun ruokaan aina nautinnolla enkä energia-ajatuksella.

Jo vuosituhannen vaihteessa vitsailtiin erään työkaverin (entinen koulukaverikin, jonka sain puhuttua firmaan töihin, mutta totesi muutaman vuoden jälkeen jo, että ei koodaaminen ole valkoisen miehen hommaa) kanssa, että päivän tärkein asia on pihvi. Ja siksi käytiin eräässä pihviravintolassa lähes päivittäin lounaalla vetämässä pihvit.

Työjuttujen vuoksi muuten tuli opittua nyt kesäkuussa, mikä on Smash Burger ja kuinka sellainen tehdään.
Ja aivan tajuttoman hyvä burgeri muuten tuleekin. Street Food perunasämpylät, pihvijauhelihasta pihvit sellaisenaan suolan ja pippurin kera, koskenlaskija-sulatejuustot ja tietenkin hyvät suolakurkut, hyvät majoneesit ja hyvät sinapit. Unohtamatta tietysti pekonia ja hyvää juotavaa. Voihan taivainen taivas.

Eilen tosin söin Kyröskoskella aivan maagisen hyvän hampurilaisaterian juottolaravintolassa. Pekonia oli todella reilusti ja oli kyllä hyvä burgeri, ei tosin kunnon smash burgerille silti vetänyt vertoja :)

[ 3 viestiä | ]