Riku on palannut Riku on palannut
minun :3 minun :3
Tuu uimaan sieltä Tuu uimaan sieltä
Wallu kertoo totuuden Wallu kertoo totuuden
Liian vaikeaa.. Liian vaikeaa..
turvapaikka ruotsista turvapaikka ruotsista
muumilaakson rähinöitä muumilaakson rähinöitä
7kk 7kk
snibs! snibs!
Itku lyhyestä ilosta Itku lyhyestä ilosta
just sinä ;) just sinä ;)
Ylen palveluita yritetään heikentää Ylen palveluita yritetään heikentää
Ähäkutti Ähäkutti
perse perse
Tyhmät persut Tyhmät persut
miten kiviä tehdään miten kiviä tehdään
mother of robocop mother of robocop
Niin monta ruokaa Niin monta ruokaa
What Leftists Think About Freedom of Speech What Leftists Think About Freedom of Speech
Doc Martin Doc Martin
multikulttuuri multikulttuuri
Tyydyttävää Tyydyttävää
Remixi Remixi
Apua, rasistit hyökkää Apua, rasistit hyökkää
 682 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 01.07.2021 11:05:20
[ + 4 | ]

Batteries

[54900] [batteries.jpg] [0.05 MB] [700x623] [] []
batteries.jpg

paristot

 · 

batteries

 · 

bernie

 · 

sanders

 · 

90

 · 

luku

01.07.2021 11:09:09
#476790 [+-] Piilota Suosittele

No.

Li-Ion kenno eikä ny tarvita mitään batskui perrrkele. Väliin Li-Ion 1A laturi ja vittu lataat sen USB:n kautta perkele!

02.07.2021 10:25:09
#477141 [+-] Piilota Suosittele

>>476790
Kyllä tarvitaan. Mun tarkkuuspromillemittarissa, lampuissa, ja erilaisissa mittalaitteissa kuten yleismittarissa on paristot. Halvempaa siten ainakin vielä.

02.07.2021 10:52:33 | 10:53:49
#477154 [+-] Piilota Suosittele

>>477141

Vitut ole. 10kpl rasia x 3 paristoja. Hinta per rasia 8,90eur vs 0,90 eur li-ion 1A laturi + 1-2 x 18650 li-ion kenmoa. a' 5,60 eur

Tuohon vielä aurinko tai mikä tahansa muu 5v virtalähde niin saat ladattua sen vaikka kävyillä.

03.07.2021 06:27:40
#477305 [+-] Piilota Suosittele

>>477211

Siinä ei ole vielä. Siinä on alkuperäinen 9V, joka on muuten 6 x AAA-kennosta rakennettu. Mutta vaakaan laitoin Li-Ion kennon, koska se perkele imee CR 2032:a kaksi kappaletta. Kalliita perkeleitä.

03.07.2021 06:29:33
#477306 [+-] Piilota Suosittele

>>477210

Eikä ole. Juotat yhteen molemmat päät. Väliin Li-ion kenno, jonka eteen Li-Ion-laturipiiri. Itse olen vaihtanut kaikkiin mahdollisiin paikkoihin kennon. Liiketunnistimella toimivan valon vessassa laitoin myös toimimaan yhdellä kennolla 4 x AA-pariston sijaan.

03.07.2021 07:05:32
#477322 [+-] Piilota Suosittele

>>477305
Kalliita perkeleitä.

Mun kynä syö vastaavia kuusi peräkkäin. Ohuempia tottakai.


>>477306
Itse olen vaihtanut kaikkiin mahdollisiin paikkoihin kennon. Liiketunnistimella toimivan valon vessassa laitoin myös toimimaan yhdellä kennolla

Huvin vuoksi? Sulla on liian tylsää tai puutostila. Toisaalta muistutat isääni joka on aina töissä. Jopa sunnuntaina vaikka on ääriuskovainen.

03.07.2021 07:34:55
#477339 [+-] Piilota Suosittele

>>477322

Hyvin ja hyödyn vuoksi. Saan ladattua laitteen usb:n kautta sekä akku kestää pidempään kuin akkuparisto. On myös halvempi toteuttaa. 4 x 1.5v akkuja maksaa helposti 25 euroa latureineen. Itse ostin laturin, joka imaisee 12V, 3A, jolla se lataa Akut ja kennot. Saksasta 25 euroa maksoi. Lataa Li-Ion, LiFePo4, Ni-MH, Ni-CD Akut. Tarkistin hinnan. Nykyään sama malli maksaa 35 euroa.

05.07.2021 10:29:07
#477799 [+-] Piilota Suosittele

>>477776

Työn hinta suomessa mahdollistaa sen, ettei ole järkevää. Markka-aikana pystyttiin vielä tekemään paljonkin tuotteita ja komponentteja. Euron kalleus sekä verot vielä päälle niin ollaan nykytilnteessa jossa ei ole mhdollista valmistaa suomessa muuta kuin ammatti-laitteita ja tuotteita.

[ 14 viestiä | ]