can we fix it can we fix it
hörppyä hörppyä
PÖÖ PÖÖ
talepaanit talepaanit
kvaak kvaak
Kuka luolastolainen teki langan ylilaudalle? Kuka luolastolainen teki langan ylilaudalle?
digimummo ja kallen mätitahna digimummo ja kallen mätitahna
Luolaston väestä tuskin moni duunissa käy Luolaston väestä tuskin moni duunissa käy
Myrkky Myrkky
ilmaista tavaraa ilmaista tavaraa
Pyllykokoelma Pyllykokoelma
cola cola
Ählämit ahdistelemassa skottityttöjä Ählämit ahdistelemassa skottityttöjä
nigger :D nigger :D
Pyllykokoelma Pyllykokoelma
Tissit Tissit
hapsin tappelukokemus hapsin tappelukokemus
mjäy mjäy
sillävälin brasiliassa sillävälin brasiliassa
Vahinkoja voi sattua >:3 Vahinkoja voi sattua >:3
tässä on lämmin tässä on lämmin
herkkureikä herkkureikä
kivat tissit kivat tissit
pöyrälem pöyrälem
 796 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.31 MB, 4 tiedostoa, 27.06.2021 16:30:03
[ + 3 - | ]

Muutama kuva 14.

[54797] [20210626_151959.jpg] [0.26 MB] [1164x1222] [] []
20210626_151959.jpg
[54796] [20210627_110338.jpg] [0.08 MB] [816x932] [] []
20210627_110338.jpg
[54795] [20210627_135001.jpg] [0.24 MB] [1079x1297] [] []
20210627_135001.jpg
[54794] [Screenshot_20210627-001222_Twitter.jpg] [0.72 MB] [1080x1472] [] []
Screenshot_20210627-001222_Twitter.jpg

muutama kuva

(27)
27.06.2021 23:21:01
#475833 [+-] Piilota Suosittele

>>475831 Pelkään pahoin että Raahen ssab on seuraava iso lähtijä vaikka onkin tuottava yksikkö. Jossain hiton vinkuintiassa se tuottais vielä enempi. Ei varmaan Kekkonen nähny edes painajaista jossa ahneet paskiaiset myy tämän maan pala palalta oman lyhytnäköisen edun tavoittelun takia.

28.06.2021 09:18:46
#475924 [+-] Piilota Suosittele

Justiin torstaina riksussa jakoja, niin sieltä kuollut vuoden aikana pubeja. Martina lähtee, vanha mestari siirtyy. Pilettiin uusi omistaja, joka ei tiedä mistään mitään. Sai neuvoa perus jutuissa saatana.

[ 7 viestiä | ]