kaverit :3 <: kaverit :3 <:
ei panikoida ei panikoida
V8 V8
ei ole mahdollista ei ole mahdollista
äänen avausta äänen avausta
Norsu perseilee Norsu perseilee
Hjallis Hjallis
Muistakaa hygienia Muistakaa hygienia
Korkea asema Korkea asema
Muahahaha Muahahaha
Episodi neljän lyhyempi versio Episodi neljän lyhyempi versio
No meme ;__; No meme ;__;
eeh eeh eeh eeeh eeh eeh eeh eeeh
ota siitä ja siitä ja siitä jne ota siitä ja siitä ja siitä jne
Mistä näitä viruksia oikein tulee Mistä näitä viruksia oikein tulee
Panik Panik
jalka <3 :3 jalka <3 :3
Peekaboo Peekaboo
Homo-harrilla mennyt veska hukkaan Homo-harrilla mennyt veska hukkaan
päsiäinen päsiäinen
Ankka :3 Ankka :3
C=64 tapahtuma 2007 kotona C=64 tapahtuma 2007 kotona
Yle uutisoi koronaviruksesta Yle uutisoi koronaviruksesta
Aina käy näin Aina käy näin
 741 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.43 MB, 1 tiedosto, 30.05.2021 12:36:23
[ + 2 | ]

Lehmä

[54146] [tiedosto.mp4] [0.43 MB] [854x480] [] []

30.05.2021 13:41:50
#467677 [+-] Piilota Suosittele

Lehmät ovat kyllä yllättävän sosiaalisia ja fiksujakin otuksia.

Hyvin pienestä lapsesta olen lehmiä laitumilla ja navetoissa nähnyt, mutta silloin aina lehmiä on ollut useita ja laumana eivät niin tunnu kiintyvän ihmisiin tai muihin eläimiin, kun on omia kavereita ympärillä ja laumassa tuntuu lehmilläkin tyhmyys tiivistyvän.

Edesmennyt anoppi loppuvuosinaan haali kaikenlaisia eläimiä maatilalleen ja yksi niistä oli lehmä ilman lajitovereita. Kyseinen yksilö kaveerasi ihmisten kanssa erittäin mielellään ja viihtyi mm. hevosten, ponien ja koirien seurassa erittäin hyvin. No, itse asiassa siellä kaikki eläimet lampaita lukuunottamatta olivat todella seurallisia ja ihmisystävällisiä. Edellisissä paikoissa kaltoin kohdeltu pukkikin hyvin nopeasti lämpeni ihmisille.

[ 2 viestiä | ]